Największe strony w grupie to Serce i Rozum, Play i Orange. Największy procentowy przyrost liczby fanów zaobserwowaliśmy na fanpage’ach Plush, Cyfrowy Polsat oraz Play.
Najwięcej fanów przybyło stronom Plush, Plus oraz Play. Najwięcej użytkowników Facebooka zaangażowały strony Plus, Serce i Rozum i Orange. Największy procent swoich fanów zaangażowały strony Dropss, Plush oraz Netia. Pod względem Interactivity Index najwyżej uplasowały się strony Plus, Orange i heyah.
- Wysokie Relative Interactivity każe zwrócić uwagę na strony Dropss, Plush i Netia
- Pod względem „liczby osób, które mówiły o stronach”, najlepiej wypadły fanpage Plush, Plus oraz Play
facebookowa akcja
W środę była akcja z Burneiką 🙂 dropss ma za to u mnie plusa
fajnie ze netia potrafi zachecic ludzi do wziecia dropssa wiadomo reklama dzwignia handlu