Ruszyła kampania reklamowa nowego produktu firmy Samsung – GALAXY Note. Spoty telewizyjne oraz reklamy prasowe podkreślają wyjątkowy sposób pracy z nowym urządzeniem, łączącym funkcje smartfona i tabletu – możliwy dzięki zaawansowanemu rysikowi S-Pen. Kampania reklamowa nowego telefonu, podobnie jak na całym świecie, odbywa się pod hasłem „Feel free. It’s GALAXY Note”, podkreślającym wyjątkową swobodę pracy z nowym urządzeniem.
Spoty telewizyjne koncentrują się na przekazaniu wyjątkowych wrażeń wizualnych, jakie zapewnia 5,3-calowy ekran GALAXY Note oraz łatwości tworzenia treści z pomocą rysika S-Pen – zaznaczania i wycinania np. obrazów, wprowadzania odręcznych notatek i dzielenia się tymi materiałami z otoczeniem.
Kampania w prasie (głównie w tygodnikach opinii) również ma pokazać łatwość pracy z nowym urządzeniem, dzięki odręcznemu wprowadzaniu danych rysikiem S-Pen – odwołując się zarówno do prywatnej jak i służbowej strony życia użytkownika.
Za adaptację 30-sekundowych spotów telewizyjnych odpowiada Cheil. Layouty prasowe przygotowała agencja Pompidou.
W listopadzie i grudniu działaniom promocyjnym dla GALAXY Note będzie towarzyszyła również kolejna edycja Samsung Mobile Live. W ramach projektu największe polskie miasta odwiedzi interaktywna ekspozycja, pozwalająca zapoznać się z tym i innymi urządzeniami dotykowymi firmy Samsung oraz zasięgnąć opinii eksperta.
Kampania potrwa do końca rok
O Samsung GALAXY Note
GALAXY Note to nowa kategoria urządzenia mobilnego łącząca możliwości smartfonu i tabletu. Jego najwyższej jakości ekran HD Super AMOLED o przekątnej 5,3 cala pozwala nie tylko cieszyć się multimediami ale też swobodnie tworzyć treści z użyciem zaawansowanego rysika S-Pen. Błyskawiczną i bezproblemową pracę nowego urządzenia gwarantują dwurdzeniowy procesor taktowany zegarem 1.4 GHz we współpracy z systemem operacyjnym Google Android 2.3.