FORTINET, światowy lider w dziedzinie zaawansowanych cyberzabezpieczeń, poinformował o wprowadzeniu nowej, udostępnianej w chmurze usługi o nazwie FortiCare 360°. FortiCare 360° wspiera zasoby IT przedsiębiorstw i dostawców usług, poprzez dostarczanie audytów wydajności systemu Fortinet Security Fabric, określanie poziomu sprawności rozwiązań bezpieczeństwa oraz bieżące rekomendacje inżynierów Fortinet.
W ramach usługi FortiCare 360° dokonywana jest stała analiza sprawności rozwiązań FortiGate i FortiWiFi. Celem analizy jest wskazanie możliwości optymalizacji oraz szybka identyfikacja i rozwiązanie potencjalnych problemów. Korzystający z FortiCare 360° będą również otrzymywać comiesięczne audyty systemu bezpieczeństwa, zawierające indywidualne rekomendacje od ekspertów Fortinet. Pakiet FortiCare 360° zawiera dodatkowo całodobowe wsparcie techniczne i możliwość szybkiej wymiany uszkodzonego sprzętu.
Nowa usługa pomoże użytkownikom platformy Fortinet Security Fabric w zarządzaniu nią, maksymalizacji jej wydajność i dostosowaniu do zmian w obrębie sieci.
Źle skonfigurowane, pracujące poniżej swoich możliwości i nieuaktualnione rozwiązania bezpieczeństwa są główną przyczyną występowania incydentów według raportu 2016 Data Breach Investigation Report przygotowanego przez firmę Verizon. Niestety, kluczowy proces stałej ewaluacji i optymalizacji poszczególnych elementów systemu bezpieczeństwa może pochłaniać wyjątkowo dużo czasu i zasobów. Nasza usługa FortiCare 360° odpowiada na ten problem, wykorzystując zalety platformy Fortinet Security Fabric do wsparcia zespołów IT przy ocenie sprawności urządzeń ochronnych, uzupełnionej o rekomendacje wyspecjalizowanych inżynierów – mówi John Maddison, wiceprezes ds. produktów i rozwiązań w firmie Fortinet.
Dostępność
Chmurowa usługa FortiCare 360° jest już dostępna dla klientów Fortinet na całym świecie. Dodatkowe informacje na temat usługi, w tym dotyczące cen, można uzyskać, kontaktując się z autoryzowanym dystrybutorem Fortinet w Polsce – firmą Veracomp.