Trzy miesiące po swoim światowym debiucie, koreański tablet firmy Samsung – Galaxy Tab, przekroczył liczbę dwóch milionów sprzedanych urządzeń. Zdaniem Samsunga, liczby nie są zbyt duże z uwagi na konkurencję ze strony iPada Apple, w 94 krajach na świecie i ponad 200 sieciach usług mobilnych. Nie jest to taki zły wynik, jeśli wziąć pod uwagę, że jeszcze trzy tygodnie temu Samsung podał inne dane.
Podczas targów CES poinformowano, że sprzedaż Galaxy Tab osiągnęła poziom 1,5 miliona urządzeń. Wartość miliona została przekroczona już na początku grudnia ubiegłego roku.
W odniesieniu do tych faktów trudno powiedzieć, w jaki sposób zareaguje rynek i konsumenci na wydanie następcy koreańskiego tabletu – Galaxy Tab 2. Jego oficjalna premiera będzie miała miejsce 13 lutego na Mobile World Congress.
Przewidywania są o tyle trudne, że na pokładzie nowego tabletu ma znaleźć się Android w wersji Froyo, przez co specjaliści niekoniecznie wróżą mu sukces.
Póki co, Samsung Galaxy Tab pokazał miłośnikom i użytkownikom systemu Android, że istnieje ciekawa alternatywa dla potężnego iPada.