W T-Mobile otwieramy sezon świąteczny i obfity worek prezentów. I choć wiemy, że w tym czasie nic nie przebije bycia razem z bliskimi, to dla tych, którzy szukają pomysłów na prezenty, przygotowaliśmy propozycje, w których każdy znajdzie coś dla siebie. W naszej ofercie świątecznej znalazły się smartfony, laptopy i routery, do których w prezencie dodajemy smartwatche, opaski sportowe, słuchawki bezprzewodowe czy zestawy smart home.
Urządzenia są dostępne we wszystkich taryfach, w atrakcyjnych cenach, z dodatkowymi zniżkami i elastycznymi ratami 0%, a także z aż 200 GB internetu w taryfach 5G, by móc swobodnie dzielić się magicznymi chwilami z rodziną i przyjaciółmi.
Choć aura pogodowa wciąż wskazuje raczej na rozkwit jesieni niż świąteczną atmosferę, wielu z nas już zaczyna planować Boże Narodzenie w gronie najbliższych. I mimo że to właśnie towarzystwo bliskich nam osób jest w tym okresie najważniejsze, nie sposób zapomnieć o jeszcze jednym, miłym aspekcie, który wprowadza nas w niezwykłą atmosferę świąt. Mowa o prezentach, które pozwalają nam docenić bliskich. Na tę okazję przygotowaliśmy dla naszych klientów kilkanaście zróżnicowanych zestawów, dopasowanych do rozmaitych zainteresowań i potrzeb. Świąteczne zestawy można wybrać z dowolnym abonamentem komórkowym lub abonamentem Internetu mobilnego.
Drugie urządzenie w prezencie
Masz w rodzinie fana sportu? Siostra uwielbia nowinki technologiczne w domu? Mama marzyła o smartwatchu? Tata narzeka na stary laptop? Na te wszystkie bolączki klienci znajdą rozwiązania w świątecznej ofercie od T-Mobile. A co więcej – mogą wybrać nie jeden, ale dwa prezenty w atrakcyjnych cenach w taryfach M+ i L+. Dla każdego coś dobrego!
Dla tych, którzy chcą pozostać w kontakcie z najbliższymi, przygotowaliśmy zestaw, w którym decydując się na smartfon Samsung Galaxy A52s 5G w wyjątkowej cenie 1899 zł, klient otrzymuje w prezencie Samsung Galaxy A12.
Dla tych, którzy lubią być na bieżąco z nowinkami technologicznymi, mamy telefon Samsung Galaxy S21 5G w cenie 3699 zł, a w prezencie najnowszy smartwatch Samsung Galaxy Watch4 w wersji dla niej lub dla niego, bądź Realme GT Master Edition 5G w cenie 1499 zł, a w prezencie bezprzewodowe słuchawki.
Dla tych, którzy ciągle są w ruchu, mamy telefon Xiaomi 11 Lite 5G New Edition w cenie 2099 zł z zestawem sportowym Xiaomi gratis, w skład którego wchodzi waga, opaska i słuchawki (zestaw dostępny od 15.11.). Klienci mogą też wybrać też zestaw z Oppo Reno 5 Lite w cenie 1399 zł, a w prezencie otrzymają sportową opaskę Oppo Band.
Dla tych, którzy cenią sobie wygodę i jakość w świetnej cenie, polecamy laptop Techbite ARC 11,6 HD 128 GB w cenie 1539 zł, któremu towarzyszy opaska sportowa Xiaomi Mi Smart Band 6 w prezencie.
Z kolei dla tych, którzy szukają uniwersalnego laptopa, który sprawdzi się zarówno do pracy, jak i do nauki, mamy zestaw składający się z Lenovo IdeaPad 3 w cenie 639 zł wraz z tabletem Alcatel TKEE MID w prezencie.
Zestawy świąteczne dostępne są we wszystkich taryfach i elastycznych ratach 0% na 24 miesiące lub 36 miesięcy. Do tego przy wyborze oferty M+ (na 2 lata) klient otrzymuje dodatkową zniżkę na urządzenie 200 zł, a w taryfie L+ 300 zł, dzięki temu na przykład za Samsung Galaxy A52s 5G i Samsungi Galaxy A12 w ofercie L+ klienci zapłacą tylko 1599 zł.
Coraz bliżej GIGAŚwięta
Najbliższe święta obchodzimy w T-Mobile z przytupem. W ofercie GIGAŚwięta w taryfie M+ oraz L+ klient zyskuje aż 200 GB z dostępem do technologii 5G przez cały okres trwania umowy Do tego otrzyma usługę „Rozrywka uwolniona” nawet na rok w prezencie, co pozwoli cieszyć się bogatą ofertą serwisów rozrywkowych z popularnymi filmami, serialami, sportem, muzyką i ebookami.
Klienci, którzy zdecydują się na opcję internetu domowego do routerów w ofercie M i L, otrzymają w prezencie opaskę Xiaomi Mi band 6 o wartości 209 zł.
Ofercie świątecznej towarzyszy kampania promocyjna, prowadzona w telewizji, radio, nośnikach DOOH, internecie oraz w punktach sprzedaży operatora. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja ARC – Grupa Publicis, a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.