Międzynarodowa spółka InfoGin wchodzi ze swoją najnowszą ofertą do Polski. Zaoferuje usługi dostosowania stron www do urządzeń mobilnych – w przyjaznych cenach i dla każdego. Dzięki zróżnicowanym cenowo pakietom, w tym możliwości bezpłatnego dostępu do usługi, chce pomóc polskim MSP szybko zaadaptować serwisy do urządzeń mobilnych. Eksplozja urządzeń mobilnych oraz m-commerce wymusza szybkie przystosowanie dotychczasowych stron www do przeglądania na ekranach smartfonów czy tabletów.
W końcu 2012 r. liczba użytkowników smartfonów w Polsce przekroczyła 6 mln, co stanowi powyżej 50% wszystkich aktywnych internautów. Szacuje się, że w ciągu 2-3 lat surfowanie w sieci z urządzeń mobilnych przewyższy liczbę wejść do wyszukiwarek z komputerów stacjonarnych.
Natychmiastowe przekształcenie serwisów www w przyjazne dla użytkowników urządzeń przenośnych staje się więc palącą koniecznością w codziennym funkcjonowaniu każdego przedsiębiorcy. Jest to kluczowe w przypadku małych i średnich firm, takich jak hotele, restauracje, apteki, taksówki itp. Użytkownicy już dziś wchodzą na strony tych firm w połowie z urządzeń mobilnych. Również dla sklepów internetowych posiadanie mobilnej wersji strony staje się nieodzowne. Wg raportu „M-commerce w praktyce” (maj2013) 76% polskich sklepów internetowych nie ma jeszcze ani mobilnej strony ani aplikacji na urządzenia mobilne. Jednocześnie 73% z nich wierzy, że takie dostosowanie strony podniosłoby sprzedaż. Z kolei raport „What users want from mobile” (Compuware, 2011) podaje, że złe doświadczenia z niedostosowaną strona zniechęcają 57% osób do polecenia jej innym, a to grozi utratą wielu klientów.
Odpowiedzią na potrzebę błyskawicznej, taniej, a zarazem rzetelnej i pełnowartościowej konwersji stron www na urządzenia mobilne może być GinWiz. Jest to usługa, która pozwala w sposób automatyczny wykonać wersję mobilną każdej strony www, również sklepów internetowych. Przekształcenie może trwać zaledwie 2 minuty i można je wykonać samodzielnie. System analizuje zawartość strony, priorytetyzuje treści, a następnie konwertuje i formatuje. Co więcej, strony dostosowane za pomocą GinWiz są zoptymalizowane pod kątem ponad 14 tysięcy modeli urządzeń mobilnych o różnych rozmiarach i rozdzielczościach ekranu.
GinWiz jest już obecny w Europie Zachodniej, od Wielkiej Brytanii po Hiszpanię, a także w krajach Ameryki Południowej. Klienci tej globalnej usługi mają już miliony użytkowników, którzy korzystają ze zoptymalizowanych stron, choć GinWiz zadebiutował dopiero w zeszłym roku. Stoi za nim bowiem międzynarodowy wiodący dostawca na rynku rozwiązań mobilnych: InfoGin.
Dzięki elastycznym, dostosowanym do potrzeb różnych przedsiębiorców pakietom, z GinWiz można skorzystać albo całkowicie bezkosztowo (pakiet podstawowy), godząc się na udostępnienie reklam na swojej stronie i używając domeny GinWiz, albo w promocyjnej obecnie cenie ok. 290 zł rocznie (pakiet standardowy), bez reklam i na własnej domenie, bądź w promocyjnej obecnie cenie ok. 1350 zł rocznie (pakiet Premium), gdzie mamy szereg udogodnień, takich jak pełne wsparcie techniczne, możliwość przekształcenia do 5 serwisów o nieograniczonej liczbie podstron w ramach jednej domeny czy dostęp do narzędzia GinWiz Analytics z 6-miesięczną historią.
– Mamy do czynienia z rewolucją mobilną. Lawinowo rośnie już nie tylko liczba wejść do sieci ze smartfonów, ale także dynamika wzrostu płatności online dokonywanych za pośrednictwem urządzeń mobilnych, która w krajach wysokorozwiniętych w zeszłym roku wyniosła około 200%. Polska to bardzo ważny, błyskawicznie rozwijający się rynek, na którym zdecydowanie chcemy być obecni, ponieważ potencjał przystosowania stron www w polskim Internecie do urządzeń mobilnych jest niesłychanie wysoki. Dlatego niedługo udostępnimy polską wersję językową naszego serwisu http://www.ginwiz.com – powiedział Eran Wyler, Prezes i założyciel InfoGin.
Rozwiązanie jest proste, szybkie, pełnowartościowe i dostępne dla wszystkich – to kluczowe przewagi konkurencyjne systemu GinWiz. Ponadto rozwój usługi w Polsce zapewnia sprawdzony w wielu krajach, wartościowy program dla resellerów. W ramach tej formy współpracy agencje marketingowe mogą oferować swoim klientom usługę GinWiz pod własnym szyldem i według własnej wyceny. GinWiz już rozpoczyna poszukiwanie w Polsce kluczowych resellerów dla swojej usługi.