ING Bank Śląski jako pierwszy bank umożliwia użytkownikom aplikacji mobilnej Moje ING głosową obsługę wybranych funkcji, przy pomocy Asystenta Google. Korzystając z Asystenta, można zapytać aplikację o saldo, kod BLIK i zlecić wykonanie szybkiego przelewu między rachunkami użytkownika. Głosowe uruchomienie Mojego ING mobile odbywa się z wykorzystaniem Asystenta Google. Funkcje głosowe są dostępne na ekranie, przed zalogowaniem do aplikacji mobilnej.
Za pomocą komendy głosowej można w Moim ING mobile zapytać o wysokość salda, wygenerować kod blik lub wykonać szybki przelewem pomiędzy swoimi kontami.
Użytkownik podaje komendę a aplikacja Moje ING mobile po otwarciu ją realizuje. Komendy należy podać w następujący sposób:
SZYBKI PRZELEW
„OK Google, wyszukaj przelew w Moje ING mobile”
Szybki przelew to przelew między rachunkami użytkownika. Przy dodawaniu skrótu na ekran użytkownik ustala między jakimi rachunkami przelew ma być wykonany i na jaką kwotę. Szybki przelew można wykonać na 50, 100 lub 200 zł. Aplikacja przed realizacją przelewu zapyta na jaką kwotę ma być wykonany.
SALDO
„OK Google, wyszukaj saldo w Moje ING mobile”
Aplikacja podaje saldo konta, które użytkownik ustawił w Moje ING mobile na ekranie przed zalogowaniem. Może zdefiniować, czy chce tam widzieć i słyszeć dokładną kwotę czy ustawioną wartość procentową.
KOD BLIK
„OK Google, wyszukaj blik w Moje ING mobile”.
Ważność kodu BLIK odczytanego przez aplikację mobilną jest taka sama jak wygenerowanego ręcznie, czyli 2 minuty.
Obsługa aplikacji Moje ING mobile z wykorzystaniem Asystenta Google jest dostępna na urządzeniach z systemem Android. Minimalna wymagana wersja to Android 5.0.