Od maja do lipca br. podróżni korzystający z lotnisk w Warszawie, Krakowie i Poznaniu mieli dostęp do specjalnych stanowisk przygotowanych do testowania telefonów Nokia i programów Orange. Nowocześnie zaprojektowane stoiska w kształcie łuków swoim niecodzienny wyglądem przykuwały uwagę tysięcy pasażerów. Akcja została zrealizowana w ramach letnich działań promocyjnych Orange. Specjalne stanowiska usytuowane w halach odlotów trzech portów lotniczych, umożliwiały
potencjalnym użytkownikom wypróbowanie telefonów Nokia Lumia 710 i 800, a także programów: HaloGranie, TV Mobilna oraz Nawigacja. Wewnątrz stanowisk na dwóch monitorach można było także obejrzeć spot nt. aparatów i usług telefonicznych.
Ideą akcji było zaprezentowanie funkcjonalności urządzeń oraz prezentacja usług, dla których sprzęt jest przeznaczony. Udostępniono podróżującym rozwiązanie, które uprzyjemniało czas oczekiwania na wylot. Tych kilkadziesiąt minut było doskonałą okazją, aby mogli oni przetestować udostępnione telefony.
Za koordynację kampanii odpowiadała firma GMP. Stanowiska wyprodukowała agencja ADV Experience, a oprogramowaniem sprzętu zajęła się iAgency.
– W dobie wzmożonej walki o klienta oferowanie możliwości testowania sprzętu jest skutecznym środkiem budowania przewagi konkurencyjnej. Dlatego programy typu user experience będą zyskiwać naznaczeniu i popyt na tego typu rozwiązania będzie rosnąć – mówi Szczepan Jabłoński, CEO w GMP.