LG Electronics oraz Grupa CANAL+ ogłosiły odnowienie i wzmocnienie globalnego partnerstwa w zakresie dystrybucji aplikacji Grupy CANAL+ na platformie webOS na wszystkich terytoriach, na których obecna jest Grupa CANAL+.
To silne partnerstwo obejmuje po raz pierwszy ponad 40 terytoriów, w tym odnowienie marek CANAL+ we Francji, Polsce, Szwajcarii, Holandii, Czechach, Austrii, Słowacji oraz Birmie, a także zbliżające się uruchomienie aplikacji CANAL+ na telewizorach LG na francuskich terytoriach zamorskich i ponad 25 francuskojęzycznych terytoriach afrykańskich. Partnerstwo obejmuje również 6 innych marek należących do Grupy CANAL+ (K+ w Wietnamie, Skylink w Czechach i na Słowacji, Direct One na Węgrzech, Focus Sat w Rumunii, TV Vlaanderen oraz Télésat w Belgii).
Aplikacje Grupy CANAL+ będą dostępne na telewizorach LG Smart TV z systemem webOS 4.0 lub nowszym (*webOS 5.0 dla francuskojęzycznej Afryki i francuskich terytoriów zamorskich), a także na innych urządzeniach LG, takich jak projektory, zapewniając abonentom Grupy CANAL+ łatwy dostęp do najlepszych treści sportowych, filmowych i serialowych, zarówno w domu, jak i w podróży.
Grupa CANAL+ i LG wspólnie pracują nad zwiększeniem widoczności aplikacji CANAL+ oraz oferowanych treści na przyjaznej użytkownikowi platformie LG webOS, która ma teraz zapewniać jeszcze łatwiejszy dostęp dla użytkowników tego systemu.
Abonenci Grupy CANAL+ będą mogli zalogować się, aby cieszyć się najlepszymi treściami dostępnymi w ramach swojej oferty CANAL+, mając jednocześnie tylko jedno kliknięcie do swoich ulubionych materiałów – zarówno w aplikacji CANAL+, jak i za pośrednictwem bezpośrednich linków do aplikacji innych firm, zawartych w ich pakiecie. Użytkownicy LG skorzystają z ulepszonego interfejsu CANAL+, który zapewni im najwygodniejszy i najbardziej płynny sposób odkrywania oraz korzystania z treści.
– To partnerstwo stanowi kolejny krok w budowaniu strategicznej i ambitnej współpracy między Grupą Francuską a Południowokoreańską.
Jesteśmy zadowoleni, że możemy rozszerzyć naszą współpracę z LG na wszystkie nasze terytoria, co podkreśla tempo globalnej ekspansji Grupy CANAL+. Dzięki temu partnerstwu dostęp do wszystkich treści i pakietów CANAL+ w systemie webOS nigdy nie był tak prosty – Philippe Schwerer, EVP Industrial Partnerships & New Business w Grupie CANAL+
– Firma LG jest zaangażowana w dostarczanie odpowiednich usług dostosowanych do różnych regionów i odbiorców. Dzięki temu, że użytkownicy systemu LG webOS mają teraz dostęp do szerokiej oferty aplikacji Grupy CANAL+, w tym usługi CANAL+ Premium, jesteśmy przekonani, że nasze partnerstwo z CANAL+ zostanie jeszcze bardziej wzmocnione – Chris Jo, starszy wiceprezes ds. platform w LG Home Entertainment Company