Spółki z Grupy Netia przeszły pomyślnie certyfikację normy ISO 9001: 2015. To najnowsza wersja standardu, który kładzie dużo większy nacisk na wysoką jakość oraz dostosowanie się firmy świadczącej usługi do potrzeb i wymagań Klientów. Jednostka Certyfikacyjna SGS Polska pozytywnie zaopiniowała wnioski spółek z Grupy Netia (Netia, Telefonia Dialog, TK Telekom) o certyfikację ISO 9001 w najnowszej wersji – 2015. Certyfikat został przyznany na okres 3 lat, a są nim objęte: świadczenia usług
telekomunikacyjnych, usług bezpieczeństwa teleinformatycznego, kolokacji, cloud computingu, obsługa klienta oraz specjalistyczne usługi dla rynku kolejowego.
Grupa Netia przywiązuje dużą wagę do jakości relacji z Klientami. Posiadanie certyfikatu ISO 9001 w najnowszej wersji 2015 – która jeszcze mocniej stawia na jakość tych relacji – jest kolejnym potwierdzeniem naszej dbałości o te kwestie. Zwłaszcza dla Klientów biznesowych i z sektora publicznego, certyfikat to rękojmia dla tych deklaracji – powiedziała Jolanta Lorenc-Król, Dyrektor Obsługi Klienta B2B Netia S.A.
Norma ISO 9001: 2015 kładzie znacznie większy nacisk na dostosowanie się organizacji do Klienta, powszechnego wykorzystania analizy ryzyka oraz zarządzania procesowego dla osiągania celów, w tym spełniania oczekiwań Klientów.