Grupa Polsat – Interia (19,7 mln RU) jest nr 1 w najważniejszych kategoriach na platformie mobile wśród wydawców internetowych w Polsce. Według badań Mediapanelu nieprzerwanie od 4. miesięcy wyprzedza Grupę Wirtualna Polska (19,1 mln RU) i Grupę RAS Polska (19 mln RU).
Interia na platformie mobile posiada najpopularniejszą domenę (15,2 mln RU) wśród portali horyzontalnych w Polsce, a jej strona główna pierwszy raz w historii wygenerowała większy zasięg (6,8 mln RU) niż Onet (6,6 mln RU) i Wirtualna Polska (5,4 mln RU).
Platforma mobile przyciąga w Polsce więcej internautów niż desktop. Grupa Polsat – Interia nieustannie umacnia pozycję wśród użytkowników urządzeń mobilnych. Według badań Mediapanelu (marzec 2024) portal Interia oraz serwisy Polsatnews.pl i Polsatsport.pl łącznie wygenerowały zasięg na poziomie 19,7 mln RU, wyprzedzając o prawie 600 tys. RU drugą w zestawieniu Grupę Wirtualna Polska.
Domena Interia.pl jest na platformie mobile nr 1 w Polsce i rozwija się najszybciej spośród konkurencji. Według badań Mediapanelu (marzec 2023 – marzec 2024) w ciągu roku zwiększyła zasięg o prawie 400 tys. RU. Domeny Wp.pl i Onet.pl odnotowały w tym czasie spadek. Kolejno: 1,5 mln RU i 765 tys. RU. Strona główna Interii w marcu natomiast pierwszy raz w historii awansowała na pierwsze miejsce na platformie mobile.
Grupa Polsat – Interia (TOTAL) umacnia pozycję na rynku internetowych wydawców. W marcu zaufało jej 21 mln internautów (RU). Wydawca Interii oraz serwisów Polsatnews.pl i Polsatsport.pl od 3. miesięcy wyprzedza Grupę RAS Polska.
Grupa Polsat – Interia posiada w swoim portfolio najpopularniejsze serwisy w kategorii „Plotki, życie gwiazd” (Pomponik.pl, 7,3 mln RU) oraz „Wyposażenie wnętrz i ogród” (Deccoria.pl, 4,1 mln RU). Tygodnik Interii, czyli jej serwis z materiałami premium, pierwszy raz w historii przekroczył natomiast barierę 2 mln RU.