niedziela, 22 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Grupa WP z ofertą spotów audio

    Zobacz również

    Grupa Wirtualna Polska, właściciel jednych z najpopularniejszych pod względem odsłon internetowych platform radiowych: Open FM i PolskaStacja, wprowadza do desktopowej oferty reklamowej spoty audio. GWP integruje je z WP Data Power, zaawansowanym narzędziem wykorzystującym siłę danych, co czyni ofertę unikatową na polskim rynku.

    - Reklama -

    W obu stacjach radiowych, docierających do atrakcyjnej grupy docelowej młodych 15-34 (Open Fm) i dorosłych 25+ (PolskaStacja), oferujemy reklamodawcom aż 190 kanałów muzycznych. Co istotne, obie stacje generują na desktopie niemal 7,3 miliona streamów miesięcznie – mówi Andrzej Tuzinowski, Dyrektor ds. Rozwoju Produktu Radiowego w Grupie Wirtualna Polska. –Już niedługo podobne rozwiązania reklamowe wprowadzimy w naszych radiowych aplikacjach mobilnych – dodaje.

    Emisja spotów audio została skorelowana z całą ofertą reklamową GWP, co gwarantuje nie tylko optymalny zasięg kampanii wykorzystującej ten format, ale też precyzyjne targetowanie i retartgetowanie. Co ważne, sprzężenie spotów z WP Data Power pozwala na zaawansowaną personalizację przekazu, optymalizację efektów kampanii reklamowej czy dotarcie do użytkownika zainteresowanego konkretnym produktem bądź usługą.

    Zapewniamy zasięg i atrakcyjną ekspozycję. W ofercie mamy spoty o długości 15 i 30 sekund, przy czym spot 30-sekundowy jest emitowany w ekskluzywnym bloku reklamowym, skupiając całą uwagę słuchacza – mówi Małgorzata Pogorzelska, Ad Product Manager. – W przeciwieństwie do tradycyjnego radia, ograniczamy emisję spotów właśnie do 30s w ciągu godziny. Z naszego badania wynika, że spoty audio w internetowych stacjach radiowych to najbardziej akceptowalna z form reklamowych przez ich użytkowników.

    Dla przypomnienia, platforma WP Data Power pozwala na optymalne dopasowanie treści reklam do oczekiwań odbiorców, z pełnym poszanowaniem prywatności userów. W celu optymalizacji kampanii, Grupa WP wykorzystuje zaawansowane narzędzia big data, umożliwiające analizę zachowań użytkowników w czasie rzeczywistym i natychmiastowe dopasowanie do nich treści reklamowych. WP Data Power umożliwia integrację danych GWP z danymi reklamodawcy i jego partnerów, co w połączeniu z autorską metodologią analizy danych, opracowaną przez WP, gwarantuje precyzyjne tworzenie grup docelowych i optymalny zasięg na powierzchni Grupy.

    O OpenFM i PolskaStacja.pl
    Open FM i PolskaStacja to jedne z najpopularniejszych internetowych stacji radiowych w Polsce, które udostępniają w sumie 190 dedykowanych kanałów muzycznych. Z łączną liczbą 93 mln odsłon krajowych miesięcznie, przez co razem plasują się na pozycji lidera w świadczeniu tej popularnej usługi online. Jednocześnie są to radia internetowe, które razem w największym stopniu angażują użytkowników mobilnych. Już sama aplikacja Open FM mobile ma 2,1 mln cookies mobilnych i prawie 82 mln odsłon mobilnych.

    ŹródłoWP
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Trenuj mądrzej dzięki spersonalizowanym planom treningowym Garmin Coach

    Firma Garmin (NYSE: GRMN) ogłosiła dziś aktualizacje aplikacji Garmin Coach – bezpłatnych planów treningowych dla biegaczy i kolarzy –...