czwartek, 19 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Grupy GMV Allegro przyspieszyły wzrost do 11,1% w Q2, liczba aktywnych sprzedawców w ograniczonej 20 milionach

    Zobacz również

    Najważniejsze wskaźniki finansowe

    - Reklama -


    Wyniki skonsolidowane
    · Wzrost wartości sprzedanych towarów brutto (GMV) w Grupie Allegro , czyli z uwagi na działalność rozszerzoną, przyspieszył o 2,2pp do +11,1% r/r , a czołowy ostateczny zysk EBITDA osiągnięty o 31,5% r/r w drugim ok. Obie wartości były najwyższe od wyników.
    · Liczba aktywnych użytkowników w całym obszarze objętym 20 milionami , z czego ponad 5 milionów na platformach poza polską.
    Polska
    · GMV w Polsce nastąpiło 15 miliardów zł w drugim kroku, a wzrost wskaźnika przyspieszył do 11,6% r/r , czyli tempa ponad dwa razy zastosowanego niż dynamika krajowej sprzedaży detalicznej.
    · Przychody 1 z działalności w Polsce przyspieszyły wzrost do 23,8% r/r, osiągając poziom 2,3 miliarda zł w drugim kroku przy 30% szybkości wzrostu z działalności reklamowej.
    · Szybszy w ujęciu kwartalnym wzrostem wyniku i nieustanna kontrola kosztów przełożona na wysokość wyniku EBITDA z działalności w Polsce o prawie 35% r/r — trzy razy szybciej niż GMV — do ponad 908 mln zł w drugim kroku.
    · Marża końcowego EBITDA wyniosła 6,03% GMV w drugim miejscu, przekraczając średnioterminowe oczekiwania Allegro .
    · Dalsza poprawna rentowność i pozycje gotówkowe pomogły delegalizowane firmy do prawa 1x , posiadające niższą marżę pożyczkową od września.
    · Szeroka oferta w cenach, które przyciągają coraz więcej klientów i klientów. Liczba zarejestrowanych konsumentów na Allegro w Polsce poziom 14,9 mln na koniec czerwca, średnia wartość GMV na własność kupującego/kupującą o 5,6% r/r do 3 870 zł.
    · Już ponad 6 milionów użytkowników użytkowych i użytkowników w Polsce korzysta z bezpłatnego dostawcy dzięki programowi Allegro Smart!, który odnotował swoją postać z ponad czterech lat beneficjentów w postaci kwartalnej.
    · Allegro Pay ma ponad 2 mln użytkowniczek i użytkowników . Wartość udostępniona przez fintechowe ramię Allegro wyniosła 2,7 miliarda zł na drugim końcu, finansując w tym czasie 13,9% GMV.

    Działalność międzynarodowa
    · W drugim kwartale minął rok od startu Allegro.cz w Czechach. Był też pierwszy pełny kwartał dla Allegro.sk na Słowacji. Platformy rewolucjonizują rynki e-commerce w swoich krajach, wykluczając selekcję na niezrównanym poziomie ponad 220 milionów ofert każdego.
    · W Czechach i na Słowacji jest ponad 2,5 miliona aktywnych klientów. Czescy konsumenci i konsumentki mogą już korzystać z automatów paczkowych Allegro One Box, Allegro Smart! pomaga obniżyć koszty w Polsce, w Czechach, na Słowacji iw Słowenii.
    · Nowa platforma poszerzona o pulę funkcjonalnych klientów i klientów Allegro o łącznie około 16 mln. Uruchomienie platformy ma docelowo uruchomione 15 mln, zaczynając od Allegro.hu na Węgrzch jeszcze w tym roku .


    Oczekiwanie
    · W dniu wystąpienia 2024 roku Allegro wystąpienia wzrostu GMV z działalności w Polsce w 10-11% r/r, przy wzroście wyjścia o 16-18% i bezpośredniego zasięgu EBITDA o 11-13% r/r. Przewidywana wartość GMV międzynarodowa ma spaść w tym czasie o 3-6% r/r, a dochód będzie o 26-28% wynikający z obniżającej się sprzedaży w dystrybucji MALL. Skorygowana strata EBITDA z działalności za granicą ma natomiast wynieść 150-160 mln zł. Wydatki analityczne szacunkowe są na 140-150 mln zł w Polsce i 35-45 mln zł poza krajem. W przypadku wzrostu GMV, który pochodzi z grupy oczekiwanej , jest w zakresie 9-10% r/rw, a dojazd w 8-10% r/r. Skorygowany zysk EBITDA całej grupy powinien być o 5-8% uniwersalny r/r, oprócz wspólnych CAPEX spodziewany jest na poziomie 175-195 mln zł.


    1 Suma przychodów ze sprzedaży i bezpośredni dostęp.

    2 Allegro zastosowanie w zastosowaniu narzędzia prasowa i wyników, które nie są dostępne w międzynarodowych Standardach Sprawozdawczości Finansowej. Definicje alternatywnych wskaźników wyników dostępnych przez Allegro można znaleźć w półrocznym systemie nadzoru Grupy, na stronach 14-16, dostępnych pod tym adresem .

    – W drugim miejscu udało się dotrzeć do kilku celów. Nadal rozwijamy nasz biznes i zwiększamy rentowność w Polsce, jednocześnie rozszerzając działalność za granicą. Liczba aktywnych użytkowników na Allegro została już 20 milionów w całym regionie, z czego około 5 milionów poza Polską. Po trzecie, silnego wzrostu ponad 6 milionów polskich użytkowników i konsumentów, korzysta już z bezpłatnego dostawcy w ramach programu Allegro Smart!, a Allegro Pay ma ponad 2 użytkowników i użytkowników. Te dwie kluczowe dla nas marki są przykładami tego, jak patrzymy z perspektywy konsumenta, gdy projektujemy i następnie zapewniamy unikatowe doświadczenie zakupowe. Allegro Delivery to nasz najnowszy pomysł na drogę do upraszczania zakupów w sieci. Ta innowacja jest jednym z miejsc zbierania informacji dotyczących wyboru opcji dla korzystania z konta, dostęp do danych jest możliwy między preferowanym dostępem do dostawcy a dostawą do domu. Ta nowa funkcjonalność pozwala na jeszcze dokładne sprawdzenie między nami i partnerami logistycznymi, co pomaga wszystkim stronom wykonawczym ruchuRoy Perticucci, Prezes Allegro

    – W drugim roku od uruchomienia Allegro.cz w Czechach. Był też pierwszy pełny kwartał dla Allegro.sk na Słowacji. Obie platformy rewolucjonizują rynek w swoich krajach, jest to wybór na rynku selekcji ponad 220 milionów ofert na każdą z nich przełożyła się na ponad 2,5 miliona aktywnych wyszukiwaniach w Czechach i na Słowacji. Teraz możemy wejść do wejścia na Węgry, wspólnie planujemy jeszcze w tym roku. Raport na temat zasięgu głównego Allegro, który jest jednym z głównych celów zamachowych polskiej gospodarki, generowany około 1% polskiego produktu brutto i około 1% siły napędowej w Polsce. Krok po kroku, który wprowadzamy do naszego modelu, a następnie przekazujemy do każdego kraju, w którym działamy, dodał Prezes

    Rynek polski: Allegro przebija oczekiwania co do rentowności, pozostając pierwszym wyborem dla kupujących online
    Raport Customer Journey 2024 , około 80% Polek i pola robocze, które są najpierw dostępne na Allegro, aby uzyskać dostęp do źródła podstawowego. Jeśli po prostu możesz skorzystać z korzystania online, to już trzeci polski konsument i konsumentka zaczyna się od Allegro dzięki najszerszej ofercie i najlepszym cenom. Atrakcyjna platforma przekłada się na platformy handlowe, które działają w Polsce do prawie 15 milionów. Allegro pochodzi lub obejmuje wszystkie Twoje wnioski finansowe dotyczące zasięgu w Polsce w drugim końcu, który pochodzi z zestawu numerów atrakcyjnie wycenionych ofert od ponad 153 tysięcy. Średnie roczne GMV wśród aktywnych sprzedawców wzrosło o 5,6% r/r, co przyspieszyło wzrost ogólnej platformy GMV w Polsce do 11,6% r/rw drugiego kraju, czyli tempa ponad zastosowania go od nominalnego wzrostu sprzedaży detalicznej w kraju. Szybszy niż kwartał wcześniej wzrostu i nieustanna kontrola kosztów przełożona na wzrost końcowego EBITDA o prawie 35% r/r. Dzięki temu marża Allegro została przerwana średnioterminowe aspiracje firmy i przebiła poziom 6%, a dźwignia finansowa zmalała prawie do 1x.


    Allegro Inteligentne! odnotował wzrost, który został uzyskany w wyniku zastosowania liczby kwartalnej z ponad czterech lat, a łączna liczba użytkowników dostępna w ramach programu wyłączonego w Polsce 6 milionów. Liczba użytkowników Allegro Pay z kolei 2, a allegrowy fintech sfinansowany 13,9% GMV w drugim przypadku — prawie 2 pp więcej niż rok wcześniej. Marki Allegro zawsze były synonimem wygodnych zakupów online, a teraz są powiązane z nimi Allegro Delivery, innowacyjna usługa logistyczna, dostępna dla różnych partnerów logistycznych Allegro w jednym miejscu dla użytkownika konsumenta. Jeden z Allegro i ORLEN Paczka są pierwszymi partnerami w ramach Allegro Delivery, co poszerza stworzoną w dziesięć sposobów powszechnej sieci do około 18 tysięcy punktów odbioru w całej Polsce, w tym ponad 3800 automatów paczkowych Allegro One Box na koniec czerwca.


    Rynki międzynarodowe: Udane wyłączenia w Czechach i na Słowacji otwierają drogę do awarii
    W drugim kwartale Allegro.cz w Czechach obchodziło pierwszą rocznicę, a Allegro.sk na Słowacji zamknęło swój pierwszy pełny kwartał. Powstała z platformy do ponad 220 milionów ofert, co przyciągnęło ponad 2,5 miliona aktywnych pracowników. Dziesięć najbogatszy na wybór zapewniony ponad 53 tysięcy sprzedających, przy czym GMV jest obu nowych platformach przez dostępnych sprzedających z Czech i Słowacji występujących o ponad kwartał do kwartału. To wpływ na ruch na obu marketplace’ach, które odwiedzono 79 milionów razy w drugim kwartale, a sprzedano na nich 5,1 miliona wszystkich, co z kolei przełożyło się na wzrost GMV z operacji nadzorczych w koncepcji roku.


    Wzrost odchudzający Inteligentny! utrzymuje silne, dwucyfrowe tempo w Czechach, a na Słowacji z programu korzysta już ponad 100 tysięcy użytkowników i użytkowniczek. Mądry! jest tego typu, jak Allegro uruchamia swoje programy i marki na arenie międzynarodowej.

    Nadzwyczajne w Czechach automaty paczkowe One Box — na koniec czerwca było ich ponad 140 w całym kraju i liczba ta uzupełniająca. Maszyny są wyposażone w terminale odbioru przy odbiorze (COD), co odpowiada potrzebom czeskich przesyłek i konsumentów. Trwale stosowane MALL i CZC w skutecznych sprzedających na Allegro.

    Ograniczanie niskomarżowej sprzedaży w MALL z jednej strony wartości GMV generowanej przez czeską markę, ale też obniżonych ich obniżoną stratę EBITDA w ujęciu rocznym. Nowe platformy w Czechach i na Słowacji poszerzonej o dostęp do usług klientów i klientów Allegro o 16 milionów osób, a prawie drugie tyle zapewnia dostęp do nowych dostępnych w zasięgu. Coraz większe doświadczenia grup pozwalają na uruchomienie na nowych zasadach i automatycznie, aby zasięg był nowy GMV. Następny krok — Węgry.


    – Allegro przyspieszało wzrost GMV w grupie i utrzymywało dostęp do marżowości w polskiej części biznesu w drugim kroku. Przychody w Polsce w tym czasie o 23,8% rok do roku, co daje nam przestrzeń do inwestycji w marketingu w naszym zespole, a także w nowych technologiach jak i rozwój naszych ofert logistycznej pod marką Allegro One. Aktywni użytkownicy w Polsce zwiększyli swoje średnie roczne zużycie na Allegro o 5,6%, wiele czynników wpływających na to, że klienci i klienci coraz częściej na zakupy w największej kategorii. Siła naszego polskiego biznesu umożliwiła ograniczenie ograniczające dostęp finansowy, tym razem do poziomu 1,04x, co daje nam niezależne ryzyko przy finansowaniu w niezależnym dostępie Allegro. Nowa platforma w Czechach i na Słowacji wsparła naszą działalność poza polską, co przełożyło się na wzrost GMV z działalnością międzynarodową o 34,4% kwartał do kwartału. W stopniu stopniowej dystrybucji inwestujemy do 20% naszego zasięgu EBITDA w Polsce – Jon Eastick, dyrektor finansowy Allegro

    ŹródłoAllegro
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Słuchawki Sony z serii 1000X teraz w kolorze Smoky Pink

    Sony poinformowało o wprowadzeniu nowej wersji kolorystycznej nagradzanych słuchawek z serii 1000X z wiodącym systemem redukcji hałasu.​​​Dwa modele z...