GTS Central Europe, czołowy dostawca zintegrowanych rozwiązań telekomunikacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna kampanię reklamową we wszystkich krajach, w których prowadzi działalność. Jednocześnie GTS prezentuje nowe hasło: „GTS. For the Working World”. Odzwierciedla ono podstawowy obszar kompetencji firmy, czyli świadczenie usług dla biznesu. Głównym motywem kampanii są usługi związane z wiodącym obecnie w branży ICT trendem cloud computingu.
– Podstawowym celem nowej kampanii jest zaprezentowanie GTS jako lidera usług cloud computing w sektorze B2B. Nasi klienci kojarzyli nas do tej pory wyłącznie z rynkiem telekomunikacyjnym. Teraz chcemy zwrócić ich uwagę na dodatkowe usługi, które są niezbędne dla naszych klientów,– powiedziała Tereza Vránková, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w GTS Group. – Kampania będzie prowadzona we wszystkich krajach regionu, w lokalnych językach. Jej głównym założeniem jest rozpowszechnienie idei cloud computingu oraz pokazanie, że GTS podąża w tym zakresie za światowymi trendami, spełniając oczekiwania i wymagania klientów – dodała Vránková.
Nowa kampania przedstawia GTS jako operatora dostarczającego wartość dodaną w postaci usług ITC. GTS jest operatorem skupionym na segmencie biznesowym, do czego odwołuje się nowe hasło, “GTS. For the Working World”. Główna idea dotyczy cloud computingu i usług związanych z chmurą. Kampania rozpoczyna się 26 września na wszystkich rynkach, na których działa GTS – w Czechach, Polsce, na Węgrzech, Słowacji i w Rumunii.
Elementem kampanii będzie specjalna strona internetowa – www.gtsworkingworld.com/pl – poświęcona tematom związanym z cloud computingiem. Klienci będą mogli zdobyć wiedzę na temat tych usług, dowiedzieć się o ich bezpieczeństwie, sposobie działania oraz o nowych możliwościach dla biznesu. Strona będzie regularnie aktualizowana, pokazując kolejne zastosowania usług wirtualnych. W każdym kraju zostanie stworzona lokalna wersja językowa.
Istotną częścią kampanii będą materiały informacyjne, w tym te specjalnie przygotowane dla sprzedawców, dzięki którym będzie łatwiej wytłumaczyć klientom działanie usług wirtualnych i pokazać korzyści, jakie niosą dla biznesu. Będą także przydatnymi narzędziami do wykorzystania w prezentacjach dotyczących chmury i tworzeniu innych materiałów wspierających sprzedaż.
Kampania, która ma dotrzeć do firm w Europie Środkowo-Wschodniej, została przygotowana dla GTS przez agencję Scholz and Friends. Za strategię mediową odpowiada Mindshare. Kampania będzie prowadzona w prasie, Internecie, a na wybranych rynkach również z wykorzystaniem outdooor’u.