Od 1 października br. wszystkie firmy wchodzące w skład grupy GTS funkcjonować będą pod jedną marką. W Polsce działać będą dwie spółki – GTS Poland i GTS Energis. Wprowadzane zmiany są kolejnym krokiem zmierzającym do utworzenia jednolitego podmiotu – operatora telekomunikacyjnego oraz dostawcy centrów danych działającego w całym regionie Europy Środkowowschodniej.
Rebranding ma na celu zwiększenie rozpoznawalność marki, podkreślenie wyjątkowości ujednoliconej oferty oraz redukcję kosztów, dzięki wykorzystaniu wspólnych zasobów marketingowych.
Krajowe jednostki biznesowe będą od października nazywać się: GTS Czech, GTS Hungary, GTS Poland, GTS Slovakia, podczas gdy spółka rumuńska zachowa swoją obecną nazwę GTS Telecom, ponieważ lokalne prawo nie pozwala na jej zmianę. Rebranding spółek ma na celu podkreślenie wyjątkowego charakteru rozwiązań telekomunikacyjnych dla biznesu oferowanych przez Grupę w całym regionie. Zmiana ta pozwali również na obniżenie kosztów marketingowych, co będzie miało pozytywny wpływ na efektywność firmy.
– Bliższa współpraca pomiędzy jednostkami biznesowymi oraz wyższa rozpoznawalności marki GTS, jako zintegrowanego regionalnego operatora, pozwala nam na wysłanie na zewnątrz jasnego komunikatu. Dostarczamy i będziemy dostarczać naszym klientom najwyższej jakości usługi telekomunikacyjne dla sektora B2B w całym regionie. Rebranding jest kolejnym krokiem zmierzającym do zakończenia procesu integracji Grupy – powiedział Adam Sawicki, prezes Grupy GTS.
Krajowe spółki, wchodzące w skład Grupy, będą korzystać z jednego logo. Pomarańczowy pasek w logotypie symbolizuje słońce. Barwa pomarańczowa oznacza również innowacyjności. Ciemny niebieski jest kolorem bardzo konserwatywnym, podkreślającym korporacyjny charakter firmy. Prawa górna część niebieskiego kwadratu tworzy strzałkę, skierowaną w górę. Nowe, jednolite dla całej Grupy logo będzie zastosowane na wszystkich materiałach marketingowych oraz prezentacjach. Nowe odsłony storn internetowych zostaną uruchomione na początku października 2010 roku.