T-Mobile Polska otrzymało prestiżową nagrodę przyznawaną firmom wyróżniającym się pod względem standardów obsługi i poziomu satysfakcji klientów Gwiazdę Jakości Obsługi 2014. Wyróżnienie przyznawane jest w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi. W ramach tegorocznej edycji programu ocenie poddano ponad 42 tysiące firm z 200 branż. Gwiazda Jakości Obsługi to wyróżnienie przyznawane firmom wysoko ocenianym przez konsumentów w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi, który od ponad sześciu lat
każdego dnia bada poziom satysfakcji konsumentów. Ocenie poddawane są wszystkie kanały komunikacji i formy kontaktu z klientami – od obsługi w punkcie sprzedaży, przez infolinię, stronę internetową, po jakość kontaktu z przedstawicielami handlowymi – jeśli dana firma korzysta z tego kanału sprzedaży. Ocena dotyczy zarówno jakości obsługi podczas procesu sprzedaży, jak i posprzedażowych form obsługi klienta. Na podstawie zebranych w ten sposób informacji obliczane są wskaźniki satysfakcji klientów mające wpływ na końcowy werdykt.
W imieniu T-Mobile Polska Gwiazdę Jakości Obsługi w kategorii Telekomunikacja mobilna odebrał Wojciech Kliniewski – Dyrektor Departamentu Sprzedaży – Rynek Prywatny.
Polski Program Jakości Obsługi funkcjonuje od 2008 roku. Stanowi nowoczesny kanał dialogu pomiędzy konsumentami a firmami, aktywnie wspierając działania mające na celu podnoszenie poziomu obsługi klienta w Polsce.