Samsung po raz jedenasty znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych konsumentom firm w Polsce. Klienci docenili zarówno jakość obsługi jaki i terminowość chętnie rekomendując markę Samsung dalej.
Od 17 lat konsumenci oceniają ponad 40 000 firm z prawie 200 branż w rankingu jakości obsługi. W najnowszej edycji rankingu 2023 wyłoniono marki, które wyróżniają się spośród pozostałych wysokim poziomem satysfakcji klientów. Samsung po raz jedenasty otrzymał Gwiazdę Jakości Obsługi, świadczącą o najwyższym poziomie zadowolenia klientów.
– Zadowolenie konsumentów jest dla nas najważniejsze, dlatego tytuł uzyskany dzięki ich głosom cieszy podwójnie. Dążymy do tego by nieustannie zapewniać najlepsze doświadczenia – nie tylko z użytkowania naszych produktów, ale także z procesu zakupu, dostawy, a także obsługi posprzedażowej – powiedział Marcin Gontarski – Senior Service Operations Manager, z dywizji Customer Care, który z ramienia Samsung odebrał statuetkę.
Wspólnie z ekspertami z SecretClient przeprowadzono ankietę metodą CAWI, oceniając nie tylko jakość obsługi, ale także prawdopodobieństwo rekomendacji na 2024 rok (wskaźnik NPS). Firmy z najwyższymi ocenami konsumentów, zarówno na multiplatformie, jak i w badaniu CAWI, oraz wyróżniające się w swojej branży, otrzymały prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024.
Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi symbolizuje fundamentalne wartości w biznesie, takie jak jakość, solidność, zaufanie, przyjazność i prestiż. Samsung posiada również Gwiazdę Jakości Dekady 2010-2020, która jest przyznawana firmom utrzymującym od lat najlepsze praktyki oraz wysoki standard obsługi klienta.