Kupujesz telewizję i komórkę? Dostajesz benefit na jednym z produktów – tak ma wyglądać nasza oferta, gdy zostaniemy wirtualnym operatorem komórkowym – mówi „Gazecie” prezes Cyfrowego Polsatu.
Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu powiedział, że firma ma już wybranych dostawców, wybrane modele, nawet analizę, jaka część klientów jest zainteresowana korzystaniem z usług w trybie prepaid, a jaka, płacąc abonament.
–
Nie znamy natomiast daty startu, więc nie składamy jeszcze zamówień na telefony
.
Ter
min ten jest uzależniony od ostatniego elementu, którym jest podpisanie umów międzyoperatorskich
. Z Erą i TP SA takie umowy podpisaliśmy w listopadzie, rozmawiamy z Playem, który jest otwarty na negocjacje.
Problem mamy jednak z PTK Centertel i Polkomtelem. I to jest odpowiedź na pytanie, dlaczego nie wchodzimy na rynek – dodał
.
–
W Polsce operator wirtualnej sieci komórkowej kojarzy się z tym, co robi mBank mobile czy myAvon, czyli odsprzedażą usług tradycyjnego operatora komórkowego. To wyłącznie zaawansowany program lojalnościowy dla klientów tych firm.
My natomiast chcemy zostać pełnym operatorem telekomunikacyjnym świadczącym różne usługi – mamy telewizję, będziemy mieli telefonię, z czasem może wejdziemy też w internet szerokopasmowy
. To ten kierunek rozwoju, którego oczekują abonenci. Z naszych usług korzysta już 2 mln gospodarstw domowych, co oznacza, że docieramy do
ok. 6 mln Polaków
. Mamy prawo wierzyć, że ta inwestycja ma sens.
Od strony technologicznej i operacyjnej nasz model to ten, w jakim działa w tej chwili Play
. Od Playa jednak będzie nas różnić to, że nie planujemy budowy na terenie całego kraju własnej sieci, bo nigdy nie wystąpiliśmy o częstotliwości. Nasz ruch będzie obsługiwany przez sieć PTC – powiedział Libicki
.
–
Inni operatorzy wirtualnych sieci sprzedają produkty, które otrzymują od operatora GSM, a my będziemy mieli możliwość kształtowania własnych planów taryfowych. Zdecydowaliśmy się na taki model, bo dzięki naszej ofercie telewizyjnej i możliwościom wzajemnej promocji będziemy mogli stworzyć jeden nowy produkt – podsumował prezes Cyfrowego Polsatu
.