W dniu 20 listopada 2012 roku Wind Mobile otrzymał podpisaną umowę o współpracy z 4Fun Media w zakresie promocji halodzwonków (Open Ringback). Niedawno, po raz pierwszy w Europie, i prawdopodobnie po raz pierwszy na Świecie, została uruchomiona przez Wind Mobile możliwość sprzedaży muzyki cyfrowej w formie halodzwonków w sposób ujednolicony dla całego rynku w jednym kraju. Dotychczas ze względów technicznych i w związku ze strategią poszczególnych operatorów
sprzedaż halodzwonków w Polsce realizowana była przez każdego z operatorów pod własną marką. Operatorzy wykorzystywali również w dużym stopniu własne kanały komunikacyjne wymagane do pozyskania klientów. Dzięki Open Ringback już dziś halodzwonki mogą być sprzedawane przez zewnętrzne podmioty pod własnymi markami, z wykorzystaniem nowych kanałów marketingowych. Zapewnienie możliwości atrakcyjnego zarobku zewnętrznym partnerom, których kanały komunikacyjne są inne od kanałów używanych przez operatorów, pozwala na znaczące zwiększenie popularności usługi. Wind Mobile szacuje, że wzrost może być nawet dwukrotny, co pozwoli polskiemu rynkowi halodzwonków, z pozycji lidera europejskiego, zostać liderem światowym. Dzięki Open Ringback Wind Mobile jest już nie tylko centralnym ogniwem technicznym usługi, ale również ogniwem biznesowym.
–Promocja halodzwonków w kanałach muzycznych należących do 4Fun Media, czyli 4fun.TV, TV.Disco oraz RBL.TV, to kolejny znaczący krok w realizacji naszej strategii Open Ringback. Planujemy intensywne działania promocyjne w kanałach nowego partnera, a szczególnie kampanię świąteczną, oraz aktywne kampanie reklamowe w okresie karnawałowym. W nadchodzących dniach sfinalizujemy wartościowe umowy z kolejnymi partnerami mediowymi. – mówi Tomasz Kiser, wiceprezes Wind Mobile.