Marka pancernych telefonów HAMMER została wyróżniona w rankingu Młoda Marka Sukcesu. Wyniki konkursu dla rodzimych firm, które potrafią zbudować i rozwinąć dynamicznie brandy, ogłoszono podczas gali towarzyszącej XIV edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek. Konkurs organizuje dziennik „Rzeczpospolita” i Gremi Media S.A. W konkursie Młoda Marka Sukcesu, który towarzyszy Rankingowi Najcenniejszych Polskich Marek „Rzeczpospolitej”, doceniane są marki firm, które w ciągu ostatnich lat
potrafiły zbudować dużą popularność i rozpoznawalność. O wyborze zwycięzcy decyduje rok rocznie kapituła – Rada Polskich Marek, którą tworzą eksperci i szefowie największych firm. W tegorocznej, VII edycji konkursu, w gronie laureatów znalazła się marka HAMMER.
HAMMER to marka niesamowicie odpornych telefonów i smartfonów produkowanych przez wrocławską firmą mPTech, która funkcjonuje na rynku od 2014 roku. Produkty marki dzięki swoim niebanalny cechom, w szybkim tempie uzyskały duże grono zwolenników.
HAMMER to partner projektu „Polska od A do Z”, w którym ukazywane są piękno naszego kraju i najciekawsze miejsca. Dotychczas był też partnerem biegu z przeszkodami RUNMAGEDDON. Według danych GfK i szacunków własnych producenta, w 2017 roku udział telefonów HAMMER wśród wszystkich pancernych w Polsce wynosił 37%. W efekcie HAMMER to numer 1 na rynku.
Portfolio marki stanowią klasyczne telefony i smartfony, które na co dzień funkcjonują niczym niezastąpione narzędzia. Są doceniane zarówno przez osoby pracujące fizycznie i w trudniejszych warunkach (służby mundurowe, budowlańcy, inne) oraz miłośników różnych aktywności, podróży i sportów ekstremalnych. Te pancerne telefony są odporne na wodę, pył i wstrząsy. Najbardziej popularne modele to HAMMER AXE PRO, HAMMER Energy oraz HAMMER 3.
Wyniki ogłoszono 22 lutego na gali organizowanej w Audi Centrum Warszawa. Tegoroczny konkurs Młoda Marka Sukcesu pod patronatem Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii to już VII edycja tego plebiscytu. Więcej o wynikach będzie można wkrótce przeczytać w dzienniku „Rzeczpospolita” i na rp.pl.