Każdego tygodnia Orange przekazuje informacje o tym jak inwestuje w sieć. Nowe maszty obsługujące 4G LTE czy światłowody, ale też technologiczne rozwiązania, jak ostatnio VoLTE. A teraz właśnie wdrożono w Orange usługę HD Voice w połączeniach z klientami Plusa (dotychczas była dostępna tylko wewnątrz sieci Orange). Jak pierwszy, międzyoperatorski HD Voice przekłada się na realia? Rozmowy między klientami Orange i Plusa będą brzmiały lepiej, głos będzie bardziej zbliżony do ludzkiego
a zakłócenia zdecydowanie mniejsze.
Zmiana, oznacza też, że połączono sieci Orange i Polkomtela łączami w technologii IP. Zastąpiły one wcześniejsze rozwiązania oparte na TDM, co oznaczało konieczność wymiany urządzeń i zmiany technologii, w której przesyłany jest sygnał.
Zmiany w technologii poprzedziły kilkumiesięczne testy. Celem jest dalsze przechodzenie do technologii All-IP, a także wdrażanie HD Voice także z pozostałymi operatorami.