środa, 27 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Heyah doceniona

    Zobacz również

    Zainfekowani.pl – wakacyjna kampania internetowa Heyah znalazła się w finale tegorocznego największego europejskiego festiwalu reklamy Golden Drum w Portoroż, w kategorii strony internetowe. Heyah jest jedynym przedstawicielem branży telekomunikacyjnej wśród 5 polskich finalistów.

    - Reklama -

    Zainfekowani.pl” to Centrum Informacyjne związane z kampanią wakacyjną Heyah. Internauci mogą znaleźć tutaj wiadomości na temat letnich akcji Heyah nad morzem i na Mazurach.

    „Zainfekowani.pl” to przede wszystkim niekonwencjonalne opracowanie graficzne, wiele barwnych animowanych elementów, które miały za zadanie wciągnąć użytkowników w interakcję, oraz inne atrakcje takie jak np. striptiz. Można obejrzeć Ostrą Siostrę lub Pielęgniarza Grzesia, którzy w zależności od akcji wybieranych przez Internautę powoli rozbierali się. Można było wybierać pomiędzy kilkoma opcjami scenariusza, a także polecić zabawę poprzez kartkę mailową swoim znajomym. Kartki spełniały funkcję narzędzi marketingu wirusowego.

    Za produkcję i kreację internetową www.zainfekowani.pl odpowiada agencja FFCreation.com

    Heyah w finale w kategorii kampania reklamowa

    Tylko cztery polskie kampanie ubiegają się w tym roku o Golden Watch, najważniejszą nagrodę w kategorii kampania reklamowa.  W finale znalazły się dwie kampanie Heyah. Pierwsza to niestandardowa akcja wprowadzająca na rynek nowa markę Heyah. Druga nominowana to kampania promująca modę Heyah.

    Kampania wprowadzająca Heyah

    Heyah odkrywano przed odbiorcami w trzech etapach. W reklamie wykorzystano szereg niekonwencjonalnych, niespotykanych dotychczas form, prowokując i zaciekawiając nimi opinię publiczną. W pierwszym etapie na billboardach pokazała się sama czerwona łapa i adres www.nadchodzi.pl. W drugim etapie obok niej pojawiały się różne hasła m.in. np.  „Pozdrawiamy drogich konkurentów”; ”Nic na chwilę”,” Nie gramy na czas”, „Nie mamy salonów sprzedaży” . W trzecim etapie przedstawiono czym jest Heyah i co oferuje.

    Pierwszy raz w historii warszawskiego metra na jego wagonach pojawiła się reklama Heyah. Czerwona łapa pojawiła się na Pałacu Kultury oraz balkonach budynków mieszkalnych. Czarne trabanty z czerwonymi łapami krążyły ulicami miast.

    Kampania promująca modę

    Podczas tej kampanii prezentowana była Heyah Collection stworzona specjalnie dla tej marki przez młodego projektanta Bartka Wieczorka. Kampania realizowana była na nośnikach outdoorowych i w prasie kolorowej.

    Za strategię i pomysł kampanii odpowiada agencja G7.

    źródło: Heyah

    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    Cyfrowe priorytety polskiej prezydencji w UE

    Zapraszamy do rejestracji by wziąć udział w kolejnej edycji Szczytu Cyfrowego IGF Polska. Spotkanie odbędzie się w tym tygodniu...