Zainfekowani.pl – wakacyjna kampania internetowa Heyah znalazła się w finale tegorocznego największego europejskiego festiwalu reklamy Golden Drum w Portoroż, w kategorii strony internetowe. Heyah jest jedynym przedstawicielem branży telekomunikacyjnej wśród 5 polskich finalistów.
Zainfekowani.pl” to Centrum Informacyjne związane z kampanią wakacyjną Heyah. Internauci mogą znaleźć tutaj wiadomości na temat letnich akcji Heyah nad morzem i na Mazurach.
„Zainfekowani.pl” to przede wszystkim niekonwencjonalne opracowanie graficzne, wiele barwnych animowanych elementów, które miały za zadanie wciągnąć użytkowników w interakcję, oraz inne atrakcje takie jak np. striptiz. Można obejrzeć Ostrą Siostrę lub Pielęgniarza Grzesia, którzy w zależności od akcji wybieranych przez Internautę powoli rozbierali się. Można było wybierać pomiędzy kilkoma opcjami scenariusza, a także polecić zabawę poprzez kartkę mailową swoim znajomym. Kartki spełniały funkcję narzędzi marketingu wirusowego.
Za produkcję i kreację internetową www.zainfekowani.pl odpowiada agencja FFCreation.com
Heyah w finale w kategorii kampania reklamowa
Tylko cztery polskie kampanie ubiegają się w tym roku o Golden Watch, najważniejszą nagrodę w kategorii kampania reklamowa. W finale znalazły się dwie kampanie Heyah. Pierwsza to niestandardowa akcja wprowadzająca na rynek nowa markę Heyah. Druga nominowana to kampania promująca modę Heyah.
Kampania wprowadzająca Heyah
Heyah odkrywano przed odbiorcami w trzech etapach. W reklamie wykorzystano szereg niekonwencjonalnych, niespotykanych dotychczas form, prowokując i zaciekawiając nimi opinię publiczną. W pierwszym etapie na billboardach pokazała się sama czerwona łapa i adres www.nadchodzi.pl. W drugim etapie obok niej pojawiały się różne hasła m.in. np. „Pozdrawiamy drogich konkurentów”; ”Nic na chwilę”,” Nie gramy na czas”, „Nie mamy salonów sprzedaży” . W trzecim etapie przedstawiono czym jest Heyah i co oferuje.
Pierwszy raz w historii warszawskiego metra na jego wagonach pojawiła się reklama Heyah. Czerwona łapa pojawiła się na Pałacu Kultury oraz balkonach budynków mieszkalnych. Czarne trabanty z czerwonymi łapami krążyły ulicami miast.
Kampania promująca modę
Podczas tej kampanii prezentowana była Heyah Collection stworzona specjalnie dla tej marki przez młodego projektanta Bartka Wieczorka. Kampania realizowana była na nośnikach outdoorowych i w prasie kolorowej.
Za strategię i pomysł kampanii odpowiada agencja G7.
źródło: Heyah