wtorek, 26 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Heyah ma nowy prefiks

    Zobacz również

    Polska Telefonia Cyfrowa wykorzysta kolejny prefiks dla oferty Heyah. W ciągu najbliższych dni w Heyah dostępny będzie w sprzedaży kolejny wyróżnik – 880. Według nieoficjalnych informacji sprzedaż zestawów startowych osiągnęła już około 1 mln sztuk. W związku z przekroczeniem liczby 1 mln sprzedanych kart prowadzona jest outdoorowa i telewizyjna kampania reklamowa.

    - Reklama -

    Dotychczas Heyah nie poinformowała oficjalnie o liczbie swoich klientów, czyli o liczbie aktywowanych kart. Pierwsze autorytatywne dane muszą zostać opublikowane wraz z kwartalnymi wynikami PTC.


    Grzegorz Esz, szef projektu Heyah, tuż po starcie nowej marki twierdził, że plany sprzedaży zakładają 1 mln klientów do końca bieżącego roku. Aktualny popyt zaskoczył wszystkich, a Heyah stała się największym sukcesem sprzedażowym w historii polskiej telefonii komórkowej.


    Zagrożeniem dla nowej marki może być jedynie duży wskaźnik CHURN, czyli liczba osób rezygnujących po pewnym czasie z doładowywania kart SIM.


    Regulamin Heyah nakłada na klienta kategoryczne obowiązki bardzo częstego doładowania karty, co może się nie przyjąć wśród odbiorców tej usługi.


    3 KOMENTARZE

    guest
    3 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ~frrtffee

    a jamam vodafone i żądze z romingem w polsce hahaah:)

    ~romanek

    Mam heyah od początku jej istnienia. Wczesniej mialem idee ale zginela smiercia konkurencji.Heyah jak narazie jest spoko.Gadam teraz więcej ale i czas mi się wydłuza na doładowanie bo tu jak zaladujesz to przedłuża ci o miesiąc ale nie od chwili załadowania ale od momentu jaki miałeś ostatnio ja mam termin do 23 września.Sms-ów prawie nie wysyłam wewnątrz sieci za 18 gr pogadam z 15 sekund.Konkurencja jednak czuwa!!!

    ~slawko

    Moim zdaniem nie powinni sie obawiac rezygnacji osob bo trzeba tak samo doladowywac konto jak i winnych sieciach tyle ze sie wiecej dzwoni bo sie ma wrazenie ze mniej sie traci. Ludzie odejda o nich jak wejdzie znowu cos tanszego i tyle .A trzej giganci niech cos zrobia bo beda musieli i isc na …

    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    Badanie EY: Rosnące koszty życia sprawiają, że chętniej korzystamy z przedświątecznych wyprzedaży

    69% konsumentów na świecie korzysta z wyprzedaży na Black Friday 64% kwestionuje rzeczywistą wartość promocji 45% martwi się, czy będzie w...