czwartek, 28 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Heyah najlepszą marką dla studentów

    Zobacz również

    W piątej edycji plebiscytu Studencki Produkt Roku 2005 w kategorii „Studencki Operator” zwyciężyła Heyah. To już druga nagroda przyznana Heyah przez studentów biorących udział w plebiscycie przeprowadzanym dorocznie przez platformę mediową Point Group, wydawcę magazynu „Dlaczego” i portalu Korba.pl

    - Reklama -

    „Studencka Marka Roku” to plebiscyt, w ramach którego studenci wybierają najlepsze marki w różnych branżach i kategoriach produktów. W tym roku przesłali ponad 50 tysięcy prawnie zakwalifikowanych głosów oceniając produkty w 21 kategoriach. Do drugiego (finałowego) etapu plebiscytu zakwalifikowało się w każdej z kategorii po pięć marek z największą liczbą głosów.

    Uroczystość wręczenia statuetek „Studencka Marka Roku 2005” odbyła się 14 czerwca br. podczas Wieczornej Gali prowadzonej przez znane postacie medialne Skibę i Konja. Wydarzenie to było podsumowaniem tegorocznego głosowania trwającego od października 2004 roku do końca maja 2005.

    Ocenie studentów poddano takie kategorie produktów jak:
     
    Student ubiera się:
    1. studencki CIUCH codzienny
    2. studencki CIUch sportowy

    Student dba o urodę:
    1. studencka uroda damska
    2. studencka uroda męska
     
    Student dba o zdrowie:
    1. studencki farmaceutyk
    2. studencka gumka

    Student odżywia się:
    1. studencki browar
    2. studencki speed
    3. studencki łyk
    4. studenckie zarcie
    5. studencki smakołyk

    Student komunikuje się:
    1. studencka komóra
    2. studencki operator
    3. studencka fura

    Student lokuje:
    1. studencki bank
    2. studenckie bezpieczeństwo
    3. studencka emerytura

    Student słucha, ogląda i czyta:
    1. studencki sprzęt muzyczny
    2. studencki sprzęt komputerowy
    3. studenckie medium
    4. studencka cooltura

    źródło: Heyah

    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Europejczycy korzystają z nielegalnych treści online 10 razy w miesiącu

    Europejczycy korzystają z nielegalnych treści online 10 razy w miesiącu Według najnowszego raportu EUIPO piractwo internetowe wśród europejskich internautów utrzymuje...