W piątej edycji plebiscytu Studencki Produkt Roku 2005 w kategorii „Studencki Operator” zwyciężyła Heyah. To już druga nagroda przyznana Heyah przez studentów biorących udział w plebiscycie przeprowadzanym dorocznie przez platformę mediową Point Group, wydawcę magazynu „Dlaczego” i portalu Korba.pl
„Studencka Marka Roku” to plebiscyt, w ramach którego studenci wybierają najlepsze marki w różnych branżach i kategoriach produktów. W tym roku przesłali ponad 50 tysięcy prawnie zakwalifikowanych głosów oceniając produkty w 21 kategoriach. Do drugiego (finałowego) etapu plebiscytu zakwalifikowało się w każdej z kategorii po pięć marek z największą liczbą głosów.
Uroczystość wręczenia statuetek „Studencka Marka Roku 2005” odbyła się 14 czerwca br. podczas Wieczornej Gali prowadzonej przez znane postacie medialne Skibę i Konja. Wydarzenie to było podsumowaniem tegorocznego głosowania trwającego od października 2004 roku do końca maja 2005.
Ocenie studentów poddano takie kategorie produktów jak:
Student ubiera się:
1. studencki CIUCH codzienny
2. studencki CIUch sportowy
Student dba o urodę:
1. studencka uroda damska
2. studencka uroda męska
Student dba o zdrowie:
1. studencki farmaceutyk
2. studencka gumka
Student odżywia się:
1. studencki browar
2. studencki speed
3. studencki łyk
4. studenckie zarcie
5. studencki smakołyk
Student komunikuje się:
1. studencka komóra
2. studencki operator
3. studencka fura
Student lokuje:
1. studencki bank
2. studenckie bezpieczeństwo
3. studencka emerytura
Student słucha, ogląda i czyta:
1. studencki sprzęt muzyczny
2. studencki sprzęt komputerowy
3. studenckie medium
4. studencka cooltura
źródło: Heyah