Od 1 sierpnia w Heyah będą obowiązywały niższe ceny rozmów i SMSów dla wszystkich użytkowników: – SMSy – 15 groszy do Heyah, 20 groszy do pozostałych sieci; – rozmowy – 60 groszy za minutę rozmowy w Heyah, 80 groszy za minutę rozmowy do pozostałych sieci.
Heyah pojawiając się w marcu na spokojnym i ustabilizowanym rynku telefonów na kartę zmobilizowała operatorów do podjęcia natychmiastowych działań. W ciągu trzech miesięcy Heyah ustanowiła nowy standard pre-paid: niskie ceny, jasne, proste zasady, jednosekundowe naliczanie od początku połączenia. Heyah wyznaczyła nową drogę. Dziś już prawie wszyscy kierują się tymi wartościami przy tworzeniu kolejnych ofert.
Spektakularne wejście Heyah na rynek spotkało się z fantastycznym przyjęciem.
Już po kilku tygodniach markę Heyah znali prawie wszyscy młodzi ludzie do 14 roku życia. Heyah zajęła również pierwsze miejsce wśród sieci telekomunikacyjnych najbardziej lubianych przez dzieci.* Po dwóch miesiącach nazwę Heyah znała ponad połowa dorosłych Polaków.**
Wprowadzenie Heyah na tak konkurencyjny rynek jest prawdopodobnie bezprecedensowym wydarzeniem w Europie. Napływające ze strony operatorów i analityków bankowych zapytania o markę Heyah, mogą sugerować, że podobne projekty zostały rozpoczęte, bądź w niedługim czasie będą podjęte, w co najmniej kilku krajach. Polska stała się jednym z nielicznych rynków w Europie, gdzie jednosekundowe naliczanie jest standardem oferty pre-paid.
* Badanie ARC Rynek Opinia, Fox Kids Polska oraz SFeRa modern media solutions (17.03 – 1.04.2004)
** BadanieTNS Telecoms Index zrealizowane przez TNS OBOP w kwietniu 2004 roku.
źródło: telefon.gsm.pl