Heyah przygotowała dla swoich użytkowników nową propozycję – 5 czerwca 2008 rusza oferta „Przebieraj. Wybieraj”, a w niej – 5 nowych usług do wyboru. Została ona przygotowana tak, aby każdy mógł wybrać ofertę najlepszą dla siebie. Dzięki równoczesnemu przedstawieniu kilku propozycji, Heyah wychodzi naprzeciw zróżnicowanym potrzebom swoich klientów.
W ramach „Przebieraj. Wybieraj” użytkownicy mają do wyboru:
Wybrany numer – 3 godziny dziennie na rozmowy z wybranym numerem w Heyah;
Taniej do Wszystkich – połączenia do wszystkich sieci komórkowych (z wyjątkiem Play) w cenie 45 groszy za minutę oraz SMS do wszystkich sieci po 15 groszy;
Wieczory i Łikendy – 300 minut na rozmowy do Heyah w dni robocze w godz. 21:00 – 9:00 oraz weekendy;
300 SMSów do Wszystkich – 300 SMSów do wszystkich sieci komórkowych;
Nowy Pakiet Całodobowy – 3000 SMSów w godzinach 9:00 – 21:00 do Heyah wymiennych na 300 minut na rozmowy w Heyah w godzinach 21:00 – 9:00;
Dla wygody użytkowników zostały przygotowane dwa sposoby aktywacji oferty. Każda z usług dostępna jest w ramach miesięcznej zryczałtowanej opłaty 5,90 zł. Można je również włączyć bezpłatnie w ciągu 7 dni po jednorazowym doładowaniu konta za minimum 50 zł.
Usługi można aktywować:
- Wysyłając Kod Ekspresowy
Nazwa oferty | Forma aktywacji Opłata aktywacyjna 5,90 zł | Forma aktywacji jednorazowe doładowanie za 50 zł |
Wybrany numer | *113*1*9-cio cyfrowy numer telefonu# | *112*1*9-cio cyfrowy numer telefonu# |
Taniej do Wszystkich | *113*2# | *112*2# |
Wieczory i Łikendy | *113*3# | *112*3# |
300 SMSów do Wszystkich | *113*4# | *112*4# |
Nowy Pakiet Całodobowy | *113*5# | *112*5# |
oraz przez:
- Internetowy serwis „Samoobsługa” dostępny na www.heyah.pl
- Automatycznie, przez IVR, łącząc się z numerem 2222 z Heyah
- Biuro Obsługi Użytkownika Heyah pod numerem (+48) 888002222 lub z telefonu Heyah: 2222
Włączenie usługi zostanie potwierdzone SMSem. Wybrana usługa jest aktywna przez 30 dni od momentu potwierdzenia aktywacji. Użytkownik może korzystać z jednej usługi naraz – kolejną może aktywować po upływie ostatniego dnia obowiązywania poprzedniej usługi.
W każdej chwili użytkownik może sprawdzić stan wykorzystania SMSów i / lub minut poprzez wysłanie Kodu Ekspresowego:
- *105*1# – dla usługi „Wybrany Numer”
- *105*3# – dla usługi „Wieczory i Łikendy”
- *105*4# – dla usługi „300 SMSów do Wszystkich”
- *105*5# – dla usługi „Nowy Pakiet Całodobowy”
nie moge aktywowac 300 smsow do wszystkich choc mam kase