piątek, 20 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Heyah też nagrodzona podwójnie

    Zobacz również

    W czwartek, 23 lutego, podczas uroczystej Gali zostały ogłoszone wyniki ósmej edycji konkursu Impactor 2005 na najbardziej podziwianych ludzi i firmy w mediach i reklamie.

    - Reklama -

    Zwycięzcą w kategorii Najbardziej Wiarygodny Reklamodawca Roku została Heyah (PTC). Nagrodę tę przyznano „za świetne dopasowanie stylu reklam do specyfiki głównej grupy odbiorców: młodych, dynamicznych ludzi. Za umiejętne łączenie celów sprzedażowych bez nachalnych promocji cenowych z konsekwentną budową wizerunku marki.” Najlepszych wybierała Kapituła złożona z przedstawicieli środowisk biznesu, reklamy i osób publicznych o szczególnym autorytecie oraz Akademia Reklamy, której członkami są seniorzy sektora reklamowego.

    Tego samego wieczoru, podczas Gali miesięcznika „Mobile Internet” wręczono Wirtualne Telefony. W piątej edycji tych nagród, w kategorii Pre-paid Roku również zwyciężyła Heyah. Nagrodę przyznano „za wprowadzenie i inicjowanie systematycznych obniżek cen połączeń i SMSów, ale też pomysłowe i zapadające w pamięć kampanie promocyjne i reklamowe.” Statuetka „Wirtualny Telefon” za najlepszy pre-paid roku powędrowała do Heyah już po raz drugi. W ubiegłym roku Redakcja „Mobile Internet” przyznała „Wirtualny Telefon” Polskiej Telefonii Cyfrowej za wprowadzenie na rynek i sukces marki Heyah.

    ŹródłoHeyah
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Słuchawki Sony z serii 1000X teraz w kolorze Smoky Pink

    Sony poinformowało o wprowadzeniu nowej wersji kolorystycznej nagradzanych słuchawek z serii 1000X z wiodącym systemem redukcji hałasu.​​​Dwa modele z...