wtorek, 26 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Heyah zna już 50 proc.

    Zobacz również

    Wprowadzona przed dwoma miesiącami na rynek telefonii komórkowej nowa marka Heyah jest już rozpoznawana przez ponad połowę dorosłych Polaków (51%) – wynika z badania TNS Telecoms Indem, przeprowadzonego w kwietniu 2004 roku przez TNS OBOP. Z badania wynika również, że markę Heyah znają przede wszystkim ludzie młodzi.

    - Reklama -

    W grupie osób w wieku 15 – 29 lat jest to aż 79%, podczas gdy wśród osób 30-letnich i starszych – 39%. Ponadto wskaźnik znajomości Heyah jest wyższy w dużych miastach (gdzie jest rozpoznawany przez 3/4 badanych), niż wśród mieszkańców wsi i małych miasteczek (42%).

    Wskaźniki znajomości Heyah nadal pozostają niższe, niż pozostałych operatorów. Uwzględniając jednak krótką obecność tej marki na rynku, dystans do konkurentów w grupie docelowej Heyah jest niewielki.

    Uzyskany wynik jest z pewnością rezultatem intensywnej kampanii reklamowej, kierowanej zwłaszcza do młodzieży z wielkich miast. Według oficjalnych cenników stacji, telewizyjna kampania reklamowa marki Heyah pochłonęła 11 mln złotych (okres od 6.03.2004 do 16.05.2004) z czego najwięcej przypadło stacji TVN – 3,7 mln złotych oraz Polsatowi – 3,3 mln złotych. Koszty kampanii w TVP1 i TVP2  szacuje się na 2,4 mln złotych.

    Warto dodać, że aż 96% widzów w grupie wszyscy powyżej 4 roku życia widziało przynajmniej jeden spot reklamowy tej kampanii, a jeden widz obejrzał średnio 44 reklamówki Heyah (dane z panelu telemetrycznego TNS OBOP).

    Przedstawione powyżej wyniki pochodzą z ciągłego badania TNS Telecoms Index zrealizowanego przez TNS OBOP w kwietniu 2004 roku na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia. W kwietniu zrealizowano 1004 wywiady.

    ŹródłoTNS OBOP
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Badanie EY: Rosnące koszty życia sprawiają, że chętniej korzystamy z przedświątecznych wyprzedaży

    69% konsumentów na świecie korzysta z wyprzedaży na Black Friday 64% kwestionuje rzeczywistą wartość promocji 45% martwi się, czy będzie w...