piątek, 18 kwietnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Huawei European Partner Conference 2025: firma docenia europejskich partnerów i zapowiada pogłębienie współpracy

    Zobacz również

    Huawei utrzymuje stabilny rozwój i zamierza dalej wzmacniać współpracę z partnerami lokalnymi i regionalnymi – poinformowała firma podczas Huawei European Partner Conference 2025. Przemawiając do ponad 1000 partnerów w Como we Włoszech, firma przedstawiła swoją europejską strategię biznesową i podkreśliła, że sieć sprzedaży skoncentrowana na partnerach jest kluczowa dla dalszego rozwoju i wspólnego sukcesu.

    - Reklama -

    – Biznes korporacyjny będzie głównym motorem rozwoju Huawei w Europie, dlatego zwiększamy inwestycje w tym zakresie. Naszym podejściem zawsze będzie współpraca z partnerami w celu budowania otwartego ekosystemu – powiedział Willi Song, prezes Huawei Europe Enterprise Business.


    Globalne przychody Huawei wzrosły w 2024 roku o 22,4% rok do roku, osiągając 862,1 miliarda juanów, a Europa odegrała w tym istotną rolę. Pod koniec 2024 roku firma zatrudniała w Europie ponad 13 000 pracowników i już szósty rok z rzędu otrzymała certyfikat Top Employer. Huawei prowadzi 29 centrów badawczo-rozwojowych w 14 krajach i utrzymuje ponad 210 współprac z uczelniami i szkołami wyższymi, kształcąc ponad 30 000 specjalistów ICT.

    Huawei stawia na współpracę z partnerami

    Większość sprzedaży w Huawei Enterprise Business Group odbywa się za pośrednictwem partnerów. Aby lepiej ich wspierać i dalej rozwijać ekosystem, firma zamierza udostępnić więcej zasobów w ramach strategii „Partner + Huawei.


    – Nasi partnerzy są sercem naszego biznesu korporacyjnego. Dzięki nim możemy wspólnie oferować najlepsze rozwiązania i usługi klientom w całej Europie. Nasz przekaz jest jasny: dziękujemy za wsparcie i chcemy jeszcze bardziej umocnić naszą współpracę, bo to właśnie ona jest głównym motorem naszego wspólnego sukcesu – powiedział Xia Xingchang, wiceprezes Europe Enterprise Business w Huawei.

    „Niezmiennie będziemy ulepszać politykę firmy i oferowane przez nas wsparcie, by umocnić pozycję naszych partnerów i umożliwiać im skuteczniejszą sprzedaż naszych rozwiązań i rozwiązywanie problemów końcowych klientów” – dodał Xia. Huawei wspiera partnerów m.in. za pomocą wspólnego funduszu marketingowego, który mogą wykorzystać na działania brandingowe, szkolenia lub reklamę cyfrową. Partnerzy mogą przechodzić przez kolejne poziomy: od partnera zarejestrowanego do srebrnego, złotego i diamentowego. Na każdym poziomie przysługują dodatkowe zasoby: srebrni partnerzy otrzymują wsparcie sprzedażowe, złoci zyskują dodatkowe bonusy za wyniki, a partnerzy diamentowi cieszą się ekskluzywnymi usługami. Ideą tego systemu jest założenie, że im większy jest wkład partnera, tym większe uzyskuje on korzyści, m.in. w postaci rabatów.

    Chmura napędza inteligentne przemiany w przemyśle

    – Inteligentna transformacja to kluczowa szansa dla Europy w nadchodzącej dekadzie – powiedział Tim Tao, prezes Huawei.

    W obliczu cyfrowej transformacji, Huawei Cloud współpracuje z partnerami, by wykorzystać cztery kluczowe trendy: multi-cloud, przejście z wirtualizacji do chmury, chmurę rozproszoną i infrastrukturę chmurową gotową na AI. Dzięki zaawansowanym technologiom i otwartemu ekosystemowi, Huawei Cloud wspiera partnerów programami GoCloud i GrowCloud, rozwijając kompetencje i zwiększając potencjał biznesowy. Do tej pory Huawei Cloud został wykorzystany 
    w ponad 6 000 europejskich firmach, oferując wydajne, bezpieczne i niezawodne usługi chmurowe. W tym roku ruszy inicjatywa „Cloud Leap”, w ramach której Huawei Cloud zamierza współpracować z europejskim ekosystemem ICT w czterech kluczowych obszarach: wyspecjalizowane scenariusze, dopasowanie możliwości biznesowych, synergia zespołów i wsparcie ekspertów.

    Branżowe rozwiązania Huawei

    Huawei zaprezentował również nowe aplikacje i rozwiązania dla konkretnych branż, koncentrując się na administracji publicznej, edukacji, ochronie zdrowia, handlu, hotelarstwie i usługach dla MŚP. – Tworzymy rozwiązania dla konkretnych wyzwań branżowych, odpowiadające na realne problemy klientów – powiedział Xia. –Dzięki sieciom opartym na AI, inteligentnym systemom przechowywania danych i zaawansowanej analityce wspieramy organizacje w cyfrowej transformacji.

    Wybrane rozwiązania branżowe Huawei:
    • Edukacja: Wysokiej jakości rozwiązanie sieciowe dla edukacji z pełnym zasięgiem Wi-Fi 7 dla kampusów, 10GE do sali, nowy NetMaster AI Agent (unikalny na rynku) i All-Flash-Storage dla wydajności badań.
    • Opieka zdrowotna: Centrum danych HIS / PACS oraz inteligentne punkty dostępowe Wi-Fi 7 z IoT.
    • Handel detaliczny: Inteligentne sklepy i magazyny z punktami dostępowymi Wi-Fi 7 oraz SDWAN iMaster NCE (Network Cloud Engine).
    • Hotelarstwo: Wi-Fi 7 w pokojach, korytarzach i na zewnątrz – oparte na OptiXstar i Air Engine. Rozszerzenie ekosystemu o IoT.
    • Dostawcy usług zarządzanych (MSP): Zarządzana sieć i pamięć masowa z iMaster NCE – wysoka dostępność i bezpieczeństwo.

    To wydarzenie partnerskie to świetna okazja do wymiany pomysłów, strategii i nowych rozwiązań” – podsumował Xia. – Wzmacniamy współpracę atrakcyjnym systemem motywacyjnym, programami marketingowymi oraz rozwojem społeczności zawodowych jak OceanClub czy IP Club. Celem jest napędzanie ich wzrostu i reputacji w Europie. Chcemy umocnić istniejące partnerstwa i powitać nowych partnerów. Rozwijajmy się razem, wygrywajmy przyszłość.

    ŹródłoHuawei
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Reklama ze znaną osobą? Uważaj, to może być oszustwo

    Reklama z wizerunkiem znanej osoby, który zachęca do inwestowania? Krótkie wideo, w którym przekonują Cię, że to bezpieczny sposób...