Stylowy i elegancki czy solidny i wytrzymały? Tym razem dylematu nie będzie – do oferty T-Mobile wchodzi smartfon Huawei G8. Huawei G8, zaprezentowany niecałe dwa miesiące podczas ostatnich targów IFA, to smartfon zaprojektowany z myślą o nowoczesnym, prowadzącym szybki tryb życia użytkowniku. By zapewnić odpowiedni komfort, producent zdecydował się wyposażyć urządzenie w ośmiordzeniowy procesor o taktowaniu 1,7 GHz, układ graficzny Adreno 405 oraz 3 GB pamięci RAM.
Specyfikację uzupełnia wbudowana pamięć o pojemności 32 GB. Za połączenie z najlepszą siecią T-Mobile odpowiadać będzie podwójna antena.
Płynne działanie to podstawa – zainstalowane w urządzeniu mocne podzespoły sprawią, że działać będzie on stabilnie i szybko, nawet przy wielu uruchomionych jednocześnie aplikacjach. Nowością jest także specjalny czytnik linii papilarnych, służący nie tylko zabezpieczaniu telefonu, ale też odbieranie połączeń oraz zarządzanie alarmami i powiadomieniami.
Nowy model Huawei to bardzo dobre narzędzie do tworzenia i konsumpcji multimediów. 5,5 calowy ekran Full HD jest lekko wygięty, dzięki czemu będzie zdecydowanie bardziej odporny na czynniki mechaniczne. Bateria o pojemności 3000 mAh sprawi, że film nie urwie się w pół ujęcia. Do dyspozycji użytkownika oddano 5-megapikselowy aparat przedni i 13-megapikselowy aparat tylny, który dodatkowo chroniony jest szafirowym szkłem o podwyższonej wytrzymałości. Optyka i rozbudowane opcje fotograficzne pozwolą na rejestrowanie obrazu nawet w słabszych warunkach oświetleniowych.
Obudowa modelu G8 niemal w całości wykonana jest z lotniczego, piaskowego aluminium. Ci, którzy od urządzeń mobilnych oczekują eleganckiego wzornictwa, wysokiej jakości materiałów oraz solidnych parametrów, niezbędnych w codziennym użytkowaniu – na pewno nie będą czuć się zawiedzeni.
Wymagający użytkownicy nie będą już musieli iść na kompromis – dostępny w ofercie T-Mobile Huawei G8 to połączenie inteligentnych rozwiązań, stylu i wyjątkowo atrakcyjnej ceny!
Aparat będzie dostępny zarówno w ofercie dla nowych jak i stałych abonentów. W pierwszej kolejności (już od jutra) dla abonentów rynku prywatnego, a w kolejnych dniach w segmencie biznesowym.