Huawei znalazł się w ekskluzywnym rankingu 100 najcenniejszych globalnych marek 2015 Interbrand. Łącznie w kompilacji pojawiło się 28 reprezentantów sektora technologii i motoryzacji. Firma doradcza Interbrand opublikowała 16 ranking stu najcenniejszych globalnych marek w 2015 roku (Best Global Brands Report). W tegorocznym zestawieniu Huawei uplasował się na 88 pozycji – to skok o 6 pozycji względem ubiegłego roku.
Udział firm technologicznych stawowi 33,6% wszystkich przedsiębiorstw uwzględnionych w zestawieniu. Na podium znalazły się znane światowe firmy, takie jak Google, Apple i Coca-Cola.
16 ranking Interbrands identyfikuje najbardziej wartościowe na świecie marki w 2015 roku. Twórcy rankingu wzięli pod uwagę przede wszystkim: wyniki finansowe usług i produktów firmy, rolę marki we wpływaniu na decyzje klienta i przełożenie pozycji marki na zabezpieczenie zysków firmy.
– Obecność Huawei w najważniejszych światowych rankingach odzwierciedla rosnącą siłę marki Huawei – powiedział Wang Yanmin, Presiddent of CEE & Nordics Consumer BG. – Włożyliśmy wiele wysiłku w projektowanie najlepszej jakości urządzeń dla spełnienia satysfakcji naszych klientów. Jesteśmy dumni, że nasze zaangażowanie jest doceniane globalnie. Motywuje nas to do dalszego działania na rzecz kreowania nowoczesnych urządzeń i wzmacniania wizerunku firmy.
W tym roku Huawei zaprezentował wiele nowych produktów. Ostatnio wzbogadził ofertę między innymi o dwa nowe smarftfony Nexusz. Oferta producenta została poszerzona o Huawei Smartwatch, który już wkrótce będzie dostępny na polskim rynku. Wielkim wydarzeniem było majowe wprowadzenie na polski rynek flagowego smartfona Huawei P8. W sektorze enterprise pojawiło się sporo nowości zaprezentowanych na tegorocznym Huawei Cloud Congress: oprogramowanie do zarządzania usługami w chmurze FusionSphere, macierz dyskowa OceanStor DJ, nowa usługa Data Recovery System.