Najnowszy flagowy smartfon Huawei – Mate 10 Pro, pierwszy na świecie telefon wyposażony w procesor ze sztuczną inteligencją – zadebiutował dziś w Polsce. Podczas uroczystej premiery na Stadionie Narodowym kilkuset gości miało okazję zobaczyć smartfon oraz przedpremierowy pokaz nowego filmu reklamowego nowej serii Huawei Mate z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego. Emisja spotu Huawei Mate 10 Pro wystartuje 20 listopada.
Najnowszy flagowiec Huawei, wyposażony w procesor Kirin 970, to pierwszy na świecie smartfon napędzany przez sztuczną inteligencję. To smartfon dla wymagających, aktywnych osób – bez względu na to ile aplikacji jest włączonych jednocześnie, jego prędkość nie zmniejsza się. Stoi za tym sztuczna inteligencja, która zarządza też baterią – wytrzymuje ona do 2 dni pracy i można ją bardzo szybko naładować. Smartfon robi też perfekcyjne zdjęcia, dzięki sztucznej inteligencji rozpoznaje obiekty i wyręcza nas w wyborze odpowiedniego trybu. Już tradycyjnie aparat w serii Mate powstał we współpracy z legendą fotografii – firmą Leica. Smartfon charakteryzuje się bardzo efektowym designem, a 6-calowy ekran zajmuje niemal całą przednią część urządzenia.
Na polskiej premierze zaprezentowano spot reklamowy Mate 10 Pro z Robertem Lewandowskim, ambasadorem Huawei, jednym z najlepszych piłkarzy na świecie. – Kręcenie reklamy to dla mnie zawsze ekscytujące, a zarazem bardzo trudne wyzwanie. Moim zadaniem było nie tylko podkreślenie dynamicznego charakteru i inteligentnego oblicza smartfonu, ale równolegle – pokazanie historii o pokonywaniu własnych ograniczeń i dążeniu do perfekcji. Mam nadzieję, że historia zainspiruje odbiorców do nieustannego podążania drogą do mistrzostwa – powiedział obecny na gali Robert Lewandowski.
Emisja reklamy Mate 10 Pro z Robertem Lewandowskim, która jest jednym z elementów trwającej kampanii dedykowanej serii Mate 10, rozpocznie się 20 listopada. Poza emisją spotu w TV i kinach, obejmie także outdoor, digital i działania w Internecie. Cieszymy się, że współpraca z ambasadorem Robertem Lewandowskim przynosi tak ogromne efekty wizerunkowe dla marki. To piłkarz światowej klasy. Kampania z jego udziałem prezentuje bezkonkurencyjną serię smartfonów dla najbardziej wymagających. Huawei Mate 10 Pro i Robert Lewandowski to po prostu mistrzowski duet – mówi Dorota Natalia Haller, Dyrektor ds. Marketingu, Komunikacji i Digitalu polskiego oddziału Huawei. Kampania poza emisją spotu w TV i kinach , obejmuje także outdoor, digital i działania w Internecie.
Oprócz Mate 10 Pro, Huawei wprowadza na polski rynek wersję lite. Mate 10 lite jest pierwszym w portfolio Huawei smartfonem wyposażonym w dwa podwójne aparaty – przedni oraz tylny, które pozwolą na uzyskanie wyjątkowej jakości zdjęć. Nowy ekran 5.9–calowy FullView o proporcjach 18:9 i autorskie rozwiązania dźwiękowe dostarczą niezapomnianych wrażeń podczas oglądania materiałów video czy grania w gry komputerowe.
Cena Mate 10 Pro na polskim rynku to 3 499 zł, a Mate 10 lite – 1 499 zł.