Huawei rośnie w siłę w Polsce i szuka nowych pracowników w całym kraju. Globalny producent najwyższej klasy smartfonów, tabletów, wearables i notebooków oferuje pracę dla 100 specjalistów sprzedaży, także na stanowiskach menadżerskich. Rekrutacja rozpocznie się 1 grudnia i będzie prowadzona w 11 miastach. Potrzeby kadrowe firmy rosną wraz z szybkim rozwojem biznesu i coraz mocniejszą pozycją na polskim rynku.
Po trzech kwartałach tego roku udział Huawei w rynku smartfonów sięgnął już 23% w porównaniu do 8% w 2015 roku. Dlatego Huawei inwestuje w nowych pracowników.
–Potrzebujemy nowych ludzi na pokładzie, bo wiemy, że przed nami dalszy dynamiczny wzrost. Chcemy być numerem jeden na rynku smartfonów. Szukamy ambitnych kandydatek i kandydatów, pasjonatów nowych technologii, którzy lubią wyzwania i cenią szansę szybkiego rozwoju – mówi Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający w Huawei Consumer Business Group Polska.
Miasta, w których odbędzie się rekrutacja, to Warszawa, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Łódź, Poznań, Katowice, Lublin, Rzeszów, Bydgoszcz i Białystok. Nowych pracowników dla Huawei zatrudni firma Adecco.
Coraz mocniejsza pozycja Huawei w Polsce to efekt konsekwentnego wprowadzania na rynek innowacyjnych produktów w połączeniu ze spójną strategią marektingową. Najnowszy flagowy smartfon firmy, Mate 10 Pro, to pierwszy na świecie telefon z wbudowaną sztuczną inteligencją. Twarzą kampanii reklamowej tego produktu jest ambasador marki Robert Lewandowski, jeden z najlepszych piłkarzy na świecie.
– Charakter marki jest mi bardzo bliski. Zawsze ceniłem i będę cenił ambicję i dążenie do doskonałości – mówił Robert Lewandowski podczas polskiej premiery Mate 10 Pro na początku listopada.
Telefony Huawei serii Mate i serii P wyposażone są w najwyższej jakości aparaty, stworzone we współpracy z legendarną marką Leica. Model P8 Lite, ktry zadebiutował w 2015 roku, podbił serca klientów w całej Europie, a w Polsce sprzedał się w imponującej ilości ponad 1,5 miliona sztuk. Nowością w protfolio Huawei jest laptop MateBook X, który wyróżnia się lekkością i poręczną konstrukcją – jego sprzedaż szybko rośnie od chwili debiutu w sierpniu tego roku, wbrew ogólnorynkowej tendencji w tym segmencie rynku.
W 2017 roku Huawei awansował na 83 miejsce w globalnym rankingu Fortune 500 z pozycji numer 129 rok wcześniej. Od 2013 roku produkty i usługi firmy Huawei są dostępne w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. Huawei jest trzecim, globalnym producentem smartfonów pod względem sprzedaży. Swoją filozofię działania opiera na haśle „Make it possible”. Sam zaczynał jako lokalna firma, teraz jest jednym z czołowych producentów elektroniki użytkowej. Jest to marka, dla której innowacje są siłą napędową, a dostarczanie produktów najwyższej jakości na całym świecie – misją. W portfolio Huawei znajdują się smartfony, tablety, ultrabooki, domowe routery oraz usługi w chmurze. Huawei prowadzi 16 centrów rozwoju, m.in w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Szwecji, Rosji, Finlandii, w Indiach i Chinach.