Wprowadzona na początku roku przez DIALOG usługa i-Konferencji cieszy się rosnącym zainteresowaniem klientów. Ponad 200-proc. wzrost czasu połączenia na mostku telekonferencyjnym świadczy, że abonenci cenią to nowoczesne i oszczędne narzędzie komunikowania w biznesie. i-Konferencja, czyli otwarty mostek telekonferencyjny, pozwala na jednoczesne kontaktowanie się od kilku do kilkudziesięciu rozmówców z odległych miejsc.
Usługa jest dostępna w każdym miejscu i o każdej porze. Mogą z niej skorzystać nie tylko abonenci DIALOGu, ale także klienci innych operatorów w kraju i na świecie, jedynie przy użyciu dedykowanych numerów dostępowych: 801 006 060 – dla połączeń z krajowych sieci stacjonarnych i 71 783 33 33 – dla połączeń z krajowych sieci komórkowych oraz z zagranicy. i-Konferencja to narzędzie pozwalające prowadzić spotkania biznesowe na odległość, oszczędzając w ten sposób czas i pieniądze, które można zainwestować w rozwój podstawowej działalności przedsiębiorstwa.
– O tym, że klienci wiedzą, jak i po co korzystać z i-Konferencji świadczy stale wydłużający się czas połączeń na mostku konferencyjnym – mówi Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu Telefonii DIALOG. – Dowodzi to, że przedsiębiorcy coraz chętniej wybierają nowoczesne, skuteczne i oszczędne narzędzia komunikowania się w biznesie. Od momentu wprowadzenia usługi, czyli od stycznia, tylko do marca 2011 r., czas trwania połączenia na mostku konferencyjnym wzrósł o ponad 200%. To znakomity wynik – dodaje.
Średnio z jednej i-Konferencji korzysta 6 osób, choć – jak informuje operator – zdarzały się i takie spotkania wirtualne, gdzie jednocześnie wdzwaniało się aż 26 uczestników. Od początku roku z usługi i-Konferencji DIALOGu przedsiębiorcy skorzystali łącznie 1500 razy, a czas połączenia wzrósł z ok. 7 minut w styczniu i lutym do 20-30 minut w marcu i kwietniu.
W 2011 r. DIALOG poszerzył portfel produktów o usługi, które umożliwiają firmom skupienie się na ich podstawowej działalności biznesowej. Oprócz i-Konferencji operator oferuje trzy innowacyjne produkty dla biznesu: i-Firma, i-Centralka oraz pakiet i-Biuro. Wszystkie one działają w oparciu o wdrożoną, najnowocześniejszą platformę usługową SoftSwitch klasy 5.0. Nowa oferta DIALOGu pozwala firmom ograniczyć nakłady na sprzęt IT, ponieważ usługi działają „wirtualnie” – na sprzęcie operatora, a klient konfiguruje je on-line poprzez dedykowany portal www.