piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    IBM przejmuje Ustream i tworzy dział Usług Wideo

    Zobacz również

    IBM ogłosił przejęcie Ustream, firmy dostarczającej usługę wideo streamingu na platformie chmurowej. Dzięki niej użytkownicy mogą na żywo oglądać konferencje, koncerty czy wydarzenia kulturalne. Ustream pozwala również na udostępnianie filmów w formie wideo na życzenie (VoD), a z jej usług korzysta miesięcznie około 80 milionów użytkowników. Do grona klientów należą między innymi NASA, Facebook i Nike.

    - Reklama -

    Ustream dołączy do nowoutworzonego działu IBM Cloud Wideo Services, dostarczającego otwarte API dla deweloperów, analitykę wideo i systemy zarządzania treścią.

    Dzięki włączeniu rozwiązań Ustream do usług chmurowych IBM, będziemy dostarczać kompleksową obsługę wideo dla naszych klientów – mówi Braxton Jarratt, dyrektor zarządzający działu. – Dzięki temu zyskają oni dostęp do całego spektrum rozwiązań – personalizacji, zdalnego dostępu, analityki wizualnej i innych, pozwalających zarządzać treściami na poziomie globalnym – dodaje.

    Nowy dział Usług Wideo wykorzysta połączenie rozwiązań powstających w dziale badawczo-rozwojowym IBM, a także ostatnie inwestycje IBM w technologie dostarczane przez m.in.  Clearleap, Aspera czy Clearsafe, tworząc jedną z najbardziej zaawansowanych platform chmurowych. IBM rozwija narzędzia wykorzystywane w mediach cyfrowych od wielu lat, posiada ponad 1000 patentów dotyczących analizy filmów i przeszukiwania zbiorów audiowizualnych. Za swoje osiągnięcia w tym obszarze IBM otrzymał czterokrotnie nagrodę Emmy.

    Przejęcie Ustream oznacza, że klienci z różnych branż otrzymają dostęp do bezpiecznego, skalowalnego narzędzia do dystrybucji filmów w sieci na elastycznej platformie chmurowej, by łatwiej zarządzać treściami. Jest to szczególnie ważne w gospodarce opartej o dane – ponad 80% dostępnych informacji jest niewidzialnych dla komputerów, a wideo stanowi ich znaczącą część. Z nowym rozwiązaniem IBM ułatwi klientom tworzenie, przechowywanie i udostępnianie materiałów wideo, zarządzanie modułem analitycznym i prawami autorskimi, a także opcjami językowymi, by umożliwić łatwiejszą dystrybucję treści na całym świecie.

    Materiały audiowizualne stały się w ostatnich latach głównym narzędziem angażowania klientówi pracowników – eksperci podkreślają rosnące wykorzystanie webcastów i webinarów w komunikacji firmowej, szkoleniu i edukacji pracowników, a także w obsłudze klienta. Rośnie również liczba transmisji na żywo imprez muzycznych i kulturalnych, wystąpień konferencyjnych czy imprez sportowych.

    – Filmy w sieci angażują – mówi Brad Hunstable, prezes Ustream. – Popularność wideo w komunikacji rośnie – dziś to nie tylko rozrywka, ale też zastosowania biznesowe. Nasza platforma jest intuicyjna w zarządzaniu, łatwo się skaluje, a także jest bezpieczna, co sprawia, że dobrze wpisuje się w rozwiązania dostarczane przez IBM – dodaje.

    Ustream pozwala klientom na transmitowanie na żywo wydarzeń z dowolnego urządzenia (również smartfonów i tabletów) oraz osadzanie wideo w aplikacjach. Umożliwia przekazywanie reakcji odbiorców i jej analizę w czasie rzeczywistym. IBM zintegruje platformę ze swoją platformą Bluemix, co ułatwi klientom udostępnianie serwisów deweloperom

    ŹródłoIBM
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Sony wprowadza pierwszy zmiennoogniskowy obiektyw G Master ze stałą przysłoną F2

    Sony wprowadza wysokiej klasy obiektyw FE 28–70 mm F2 GM z mocowaniem typu E, będący pierwszym modelem G Master...