PTK Centertel rozdaje punkty Profit za doładowanie konta telefonu przez Internet. Program Profit skierowany jest do wszystkich rozmawiających w sieci Idea.
Każda osoba korzystająca z doładowania telefonu on-line w ramach Idea POP, Idea Mix, Jedna Idea na kartę, Dla każdego lub Jedna Idea Mix automatycznie otrzymuje punkty programu. Jedyny konieczny warunek otrzymania punktów to wcześniejsza rejestracja w Programie.
Doładowanie kont Idea przez Internet można dokonać:
· bezpośrednio ze strony www.idea.pl
· korzystając z bankowości internetowej banków: mBank, BPH, BZWBK, Inteligo
Każdy punkt w programie to dodatkowe profity, które można wymienić na wybrane, atrakcyjne nagrody, takie jak:
· dodatkowe pakiety na wszystko
· dodatkowe pakiety Minut (Masz Gadane) l SMSów (Mistrzowie Klawiatury)
· doładowania konta POP
· gadżety Profit
· produkty programu
Każda wydana złotówka na doładowanie to 1 punkt Profit. Czas korzystania z sieci Idea także premiowany jest dodatkowymi punktami. Wszystkie osoby zainteresowane przystąpieniem do programu powinny zarejestrować się wypełniając elektroniczny formularz zgłoszeniowy po wejściu w zakładkę ” Zarejestruj się w Programie Profit”.
W programie Profit są dwa poziomy uczestnictwa, zależne od wysokości dokonanych doładowań w okresie 12 miesięcy poprzedzających przystąpienie do programu. Suma poniżej 11 000 punktów uprawnia do otrzymania Karty Profit. Posiadacze ponad 11 000 punktów otrzymują bezpłatną kartę Profit VIP. Informacje o zakupach dostępne są na stronie operatora.
Autorem i jedynym dostawcą Platformy Top-up – rozwiązania umożliwiającego dokonywanie doładowań telefonów pre-paid przez Internet jest Blue Media. Spółka prowadzi także sprzedaż doładowań i obsługę techniczną transakcji na zasadach outsourcingu. Usługa doładowań dostępna jest bez ograniczeń czasowych (24 godziny, 7 dni w tygodniu). Konsultanci Blue Media na bieżąco czuwają nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu, udzielając pomocy osobom mającym problemy z obsługą transakcji.
Blue Media specjalizuje się w integracji innowacyjnych technologii informatycznych dla najszybciej rozwijających się sektorów gospodarki, takich jak telekomunikacja, bankowość i finanse. Dostarcza biznesowe rozwiązania mobilne i aplikacje internetowe, umożliwiające klientom uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej. Na rynku działa od 1999 roku. Do grona klientów firmy należą wszyscy operatorzy GSM i kilka polskich banków.
źródło: Blue Media