środa, 27 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Idea nadal najpopularniejszym operatorem

    Zobacz również

    Idea jest nadal najpopularniejszą marką wśród polskich Internetów w kategorii operatorów GSM oraz drugą marką (po Nokii) z branży telefonii komórkowej – wg badań przeprowadzonych przez firmę NetSprint w głównych polskich wyszukiwarkach internetowych w pierwszej połowie 2004 r.

    - Reklama -

    Taka sama kolejność wystąpiła w ubiegłorocznych badaniach popularności polskiego Internetu, natomiast w pierwszym półroczu 2004 r. znacząco wzrósł odsetek zapytań: z 23% do 65,6 procent. Kolejne miejsca w pierwszej piątce branży stanowią: Plus GSM i Era oraz Siemens (51,9%). Natomiast sieć Heyah znalazła się poza pierwszą dziesiątką najpopularniejszych marek.

    „Bardzo cieszymy się, z wyników uzyskanych przez markę Idea wśród użytkowników polskiego Internetu zarówno w 2003 i 2004 r., gdyż dowodzi ona rosnącego zainteresowania Polaków ofertą sieci Idea i jest dowodem na dobre przyjęcie przez rynek wprowadzonych przez nas w tym roku nowych usług i taryf (Dla każdego, Nowy POP, Mega, Plan Codzienny, Premium) oraz dobrych efektów komunikacji z klientami” – uważa Iwona Kossmann, dyrektor marketingu PTK Centertel, operatora sieci IDEA – „W drugim półroczu 2004 r. z pewnością nadal pozytywnie będziemy zaskakiwać naszych klientów i chcemy być nadal najbardziej popularnym i innowacyjnym operatorem na polskim rynku GSM.”

    Ranking najpopularniejszych marek w Polsce w kategorii „Telekomunikacja & Motoryzacja” (marka – odsetek wśród ogółu):
     1. Nokia – 100%
     2. Idea GSM – 65,6%
     3. Plus GSM – 58%
     4. Era GSM – 52,9%
     5. Siemens – 51,9%
     6. Opel – 45,1%
     7. Playboy – 38,9%
     8. Fiat – 38,1%
     9. Sony – 34,4%
    10. Ford – 28,7%

    „W naszych badaniach przeanalizowanych zostało ponad 47 milionów zapytań zadanych przez polskich internatów, w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2004 roku.” – mówi Piotr Kocjan, menedżer marketingu i PR w NetSprint.pl

    Szczegółowe zestawienie, przedstawiające wyniki ze wszystkich badanych kategorii wraz z krótkimi komentarzami, zaprezentowane jest na kolejnych stronach. Dostępne jest również pod adresem: http://www.netsprint.pl/najpopularniejsze_zapytania_I_2004.html

    Więcej informacji nt. wyników badań udzieli Piotr Kocjan, Menadżer Działu Marketingu i PR  NetSprint.pl – Tel. (22) 629 18 43, kom. 503 007 174; e-mail: piotr.kocjan@netsprint.pl

    źródło: Idea

    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Badanie EY: Rosnące koszty życia sprawiają, że chętniej korzystamy z przedświątecznych wyprzedaży

    69% konsumentów na świecie korzysta z wyprzedaży na Black Friday 64% kwestionuje rzeczywistą wartość promocji 45% martwi się, czy będzie w...