Pod hasłem „Idziesz z nami na współpracę?” rozpoczęła się nowa kampania reklamowa GaduAIR. Celem działań jest budowanie wizerunku i zwiększenie świadomości oferty telefonii komórkowej, której właścicielem jest GG Network. Przekaz kampanii eksponuje najważniejsze i najbardziej atrakcyjne elementy oferty GaduAIR, czyli darmowy Internet oraz Gadu-Gadu w komórce, a także wyjątkowo korzystne ceny na połączenia i SMS-y po każdym doładowaniu.
Kreacja utrzymana jest w charakterystycznej, „detektywistycznej” konwencji, nawiązującej wizualnie i treściowo do stylistyki filmowej i komiksowej.
Na potrzeby kampanii powstała specjalna podstrona, agregująca najważniejsze informacje o ofercie GaduAIR, dostępna pod adresem www.gaduair.pl/lp.
Warto podkreślić, że promocja nowego wizerunku GaduAIR idzie w parze z bardzo dobrym odbiorem oferty operatora na rynku. W niedawnym rankingu ofert prepaid branżowego portalu My-Mobile, GaduAIR uzyskała po raz kolejny miano najlepszej telefonii na kartę. Emisje reklamowe realizowane w ramach kampanii obejmą swoim zasięgiem głównie media własne GG Network, w tym reklamy display, wideo, reklamy kontekstowe, a także inne, niestandardowe formy komunikacji z użytkownikiem. Kampania została w całości zaplanowana i wyprodukowana w ramach GG Network.