Firma LG Electronics (LG) ogłosiła, że na kampanię Life’s Good w 2021 roku złożą się dwa ekscytujące elementy: Life’s Good Music Project i Life’s Good Film. Pierwszy z nich realizowany będzie we współpracy z Charliem Puthem – uznanym wokalistą, autorem tekstów i producentem muzycznym. Za drugi projekt odpowiada zaś Jackson Tisi – młody reżyser uznawany za wschodzącą gwiazdę w branży. Kampania LG Life’s Good daje młodym ludziom z całego świata możliwość pochwalenia się kreatywnością oraz zaprezentowania swoich talentów.
Zainaugurowany w ubiegłym roku projekt Life’s Good Music zachęca ambitnych, początkujących wykonawców do dzielenia się własnymi kompozycjami wyrażającymi optymistyczne przesłanie LG – Life’s Good. Każdy, kto kocha muzykę, może przesłać swój utwór oparty na oryginalnej wersji Life’s Good z 2021 roku, autorstwa Charliego Putha. Najlepsi otrzymają telewizory OLED oraz inne produkty LG, a także niezwykłą szansę dokończenia utworu i wykonania go wspólnie z Puthem.
– Zgłoszenia propozycji muzycznych w ramach Life’s Good Music Project można przesyłać na Instagramie lub YouTube z hasztagiem #LifeisGoodMusic_LG do 27 czerwca. Dokładne informacje na temat udziału w projekcie znajdują się tutaj: https://youtu.be/gkLY9fOH-tM.
Nie mogę się doczekać, kiedy posłucham wszystkich zgłoszonych utworów. Od zawsze muzyka ma dla mnie moc uzdrawiania, daje mi siłę. Wiem, że to przedsięwzięcie będzie dla każdego niezapomnianym przeżyciem – powiedział Charlie Puth.
Tegorocznej edycji projektu Life’s Good Film patronuje Jackson Tisi – zdobywca złotej nagrody w konkursie dla młodych reżyserów Young Director Award 2020 za poruszający krótkometrażowy dokument LEON. Firma LG stawia kolejne wyzwania nowemu pokoleniu filmowców. Zachęca ich tym razem do wizualnego utrwalania chwil oraz miejsc, które mają dla nich szczególne znaczenie, a także do własnej interpretacji filozofii LG – Life’s Good.
– Celem projektu Life’s Good Film jest propagowanie uniwersalnego przesłania nadziei. A także celebrowanie różnorodności doświadczeń i perspektyw początkujących artystów z całego świata poprzez ich inspirujące, niepowtarzalne historie. Autorskie propozycje filmowe można zgłaszać na Instagramie lub YouTube z hasztagiem #LifeisGoodFilm_LG do 27 czerwca. Szersze informacje na temat udziału w Life’s Good Film znajdują się na stronie: https://youtu.be/JSKl5MiNGf8.
Wierzę, że w naszych codziennych myślach oraz miejscach, w których szukamy inspiracji czy ukojenia, jest coś głębokiego. Dzieląc się wartościami, które znajdujemy w codzienności, stworzymy uniwersalny film opowiadający o tym, co przynosi nam życie – podkreślił Jackson Tisi.
W ramach kampanii Life’s Good 2021 firma LG stworzyła również własny kanał na portalu GIPHY. Dostępne są tam naklejki GIF – także z projektów Life’s Good Music i Life’s Good Film – do wykorzystania na Instagramie, TikToku, Snapchacie i innych platformach społecznościowych.