INEA, jako pierwszy dostawca usług multimedialnych w Polsce, przygotowała dla swoich klientów aplikację do zarządzania usługami na urządzenia mobilne. Z poziomu smartfonu bądź tabletu umożliwia ona np. przejrzenie listy wypożyczonych filmów, zamówienie dostępu do wydarzeń specjalnych typu pay-per-view, czy zapłacenie rachunku. To druga aplikacja mobilna dla klientów INEA po udostępnionej przed trzema laty aplikacji telewizyjnej INEA Online TV.
Nowa aplikacja jest dostępna w AppStore oraz Google Play. Umożliwia obsługę klienta bez konieczności kontaktu z infolinią czy odwiedzin w salonie sprzedaży INEA.
– Wykorzystanie do obsługi klienta urządzeń mobilnych, które codziennie użytkujemy, jest naturalnym rozwiązaniem, wychodzącym naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Wiele osób wybiera je dzisiaj jako pierwszy punkt kontaktu z obsługą klienta. Doskonałym przykładem takiej sytuacji jest sektor bankowy. Jestem przekonany, że zmiany, które wprowadzamy poprawią komfort korzystania z naszych usług i polepszą komunikację z klientami – mówi Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA.
Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej za pomocą loginu bądź odcisku palca klient ma możliwość szybkiego podglądu wszystkich aktywnych umów, przypisanych do nich urządzeń oraz usług, z których korzysta. Zyskuje też możliwość zamówienia dostępu do wydarzeń specjalnych typu pay-per-view lub skorzystania z wybranych promocji. Podobnie, jak podczas kontaktu z infolinią INEA, klient ma dostęp do aktualizacji swoich danych – numerów telefonów, adresu mailowego i adresu korespondencyjnego. W części „Komunikaty” sprawdzi aktualne informacje dotyczące prac planowych, ewentualnych usterek oraz zgłoszonych spraw wraz z ich aktualnym statusem.
Rozbudowana jest część aplikacji poświęcona płatnościom. Klient ma w niej możliwość sprawdzenia salda opłat i informacji o sumie opłat naliczonych za poszczególne usługi. Aplikacja umożliwia zapłacenie rachunku przelewem bankowym, za pomocą karty płatniczej lub w punkcie obsługującym kody QR. Przed wykonaniem płatności można zapoznać się z billingiem telefonicznym i listą wypożyczonych filmów. Istnieje również możliwość dodania do kalendarza przypomnienia o terminie płatności.
W każdej chwili klient z poziomu aplikacji może połączyć się bezpośrednio z konsultantem lub sprawdzić lokalizację najbliższego salonu sprzedaży INEA. Dodatkowo, można w prosty sposób skorzystać z usługi INEA Online TV.