Przeprowadzone w czerwcu 2008 r. badania jakości usługi mBank mobile, pozwoliły ustalić, jakich parametrów oferty Klienci oczekują najbardziej. mBank mobile wprowadza usługę Infoblokada, która jest odpowiedzią na potrzeby Klientów.
To prosta i bezpłatna funkcja umożliwiająca włączanie i wyłączanie powiadomień SMS podsumowujących rozmowy wychodzące w mBank mobile. Teraz Klient samodzielnie może zdecydować o tym, czy chce otrzymywać powiadomienia.
Aktywacji i deaktywacji usługi dokonuje się w z poziomu telefonu za pomocą kodów:
- *101*11*04# oraz wciśnięcie przycisku „zadzwoń” – powoduje zablokowanie SMS-ów informujących o koszcie połączenia, przychodzących po nawiązaniu połączenia (oznacza to włączenie usługi infoblokada)
- *101*00*04# oraz wciśnięcie przycisku „zadzwoń” – powoduje odblokowanie SMS-ów informujących o koszcie połączenia, przychodzących po nawiązaniu połączenia (oznacza to wyłączenie usługi infoblokada)