Aplikacja mobilna Moje ING zajęła pierwsze miejsce w kategorii bankowość mobilna w konkursie Mobile Trends Awards 2022. Aplikacja Moje ING pozwala na zarządzanie produktami bankowymi, ale nie tylko. Użytkownicy mogą korzystać z funkcji, które ułatwiają załatwianie codziennych spraw, np. zakup biletów parkingowych i komunikacyjnych z geolokalizacją, przejazdy autostradami oraz korzystanie z kodów rabatowych. Dzięki weryfikacji behawioralnej i wsparciu specjalistów cyberbezpieczeństwa mogą to robić jeszcze bezpieczniej.
Rozwój Mojego ING jest na bardzo wysokim poziomie. Pozytywnym skutkiem tego rozwoju są zarówno usprawnienia w zakresie bezpieczeństwa i wydajności, jak i nowe funkcjonalności, które odpowiadają na oczekiwania klientów. Priorytetem dla nas jest dbałość o łatwą, zrozumiałą nawigację w aplikacji, personalizowaną komunikację i spójność UX w rozwiązaniach. Na bieżąco analizujemy potrzeby naszych klientów i dla nich przygotowujemy nowe funkcje oraz usprawniamy już te istniejące. Przyznane wyróżnienie, już drugi rok z rzędu, jest potwierdzeniem, że robimy to dobrze – podkreśla Marcin Giżycki, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego.
Aplikacja Moje ING pozwala na zarządzanie produktami bankowymi, ale nie tylko. Użytkownicy mogą korzystać z funkcji, które ułatwiają załatwianie codziennych spraw, np. zakup biletów parkingowych i komunikacyjnych z geolokalizacją, przejazdy autostradami oraz korzystanie z kodów rabatowych. Dzięki weryfikacji behawioralnej i wsparciu specjalistów cyberbezpieczeństwa mogą to robić jeszcze bezpieczniej. Poprzez aplikację można złożyć wnioski rządowe m.in. 500+, RKO oraz skorzystać z potwierdzenia tożsamości – Profil Zaufany, MojeID, podpis kwalifikowany. Użytkownicy korzystają również z nowoczesnych form płatności np. Visa zbliżeniowa w telefonie, BLIK, Visa Mobile. Sprawdzą też listę sklepów internetowych i aplikacji mobilnych, w których zapisali dane karty do konta na poczet przyszłych płatności czy subskrypcji. Dodatkowo, aplikacja aktywnie wspiera zdrowie finansowe klientów. Użytkownicy mają możliwość analizowania swoich wydatków, zarządzania budżetem, poglądu kont z innych banków oraz planowania i automatyzowania płatności.
W aplikacji Moje ING stworzyliśmy Strefę Bezpieczeństwa, która grupuje funkcjonalności i usługi z tego obszaru. Tam użytkownik może włączyć weryfikację behawioralną, która stanowi dodatkowe potwierdzenie, że aplikacji używa osoba uprawniona. Dostępne jest również wsparcie specjalistów cyberbezpieczeństwa dzięki usłudze CyberRescue. W 2022 r. z aplikacji skorzystało już 2,5 mln klientów.
Mobile Trends Awards to nagrody przyznawane firmom, które z sukcesem posługują się technologiami mobilnymi w swoich projektach. Przyznawane są corocznie przez Kapitułę Konkursową, w skład której wchodzą zaproszeni do współpracy przez organizatorów eksperci ze świata IT oraz technologii mobilnych.