Finanse stanowią bardzo ważny aspekt naszego życia. Niestety w praktyce dla wielu Polaków zarządzanie pieniędzmi okazuje się dużym problemem. Inspiracje jak to robić „z głową” daje akcja edukacyjna ING Banku Śląskiego „Mój lepszy plan”. „Mój lepszy plan” to akcja, która wystartowała w listopadzie 2016 roku. Partnerem akcji jest onet.pl., a materiały do cyklu, w formie artykułów i wideo, przygotował Marcin Iwuć, bloger i specjalista od finansów osobistych.
Cykl obejmuje tematykę codziennych finansów, oszczędzania i inwestowania.
– Z najnowszego badania „Finansowy Barometr ING” wynika, że 68% Polaków deklaruje posiadanie jakichkolwiek oszczędności, czyli aż o 24 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej. Chcemy ich wesprzeć w pomnożeniu tych pieniędzy. Stąd decyzja o kontynuowaniu akcji „Mój lepszy plan” – powiedziała Barbara Pasterczyk, odpowiedzialna za marketing w ING.
– Akcja została bardzo dobrze przyjęta przez internautów a artykuły i materiały wideo cieszyły się dużą popularnością. Zainteresowanie akcją „Mój lepszy plan” pokazuje, że ludzie szukają takich informacji. Chcą wiedzieć, jak mogą lepiej zarządzać swoimi oszczędnościami i jak je lepiej pomnażać – dodała Barbara Pasterczyk.