ING Bank Śląski ruszył z nową kampanią, w której promuje ideę asystenckości. ING. Twój asystent. Robi dla Ciebie rzeczy ważne, żebyś Ty mógł robić te najważniejsze. Za znanymi ludźmi, którzy osiągają wielkie rzeczy, zawsze stoją asystenci – często niewidoczni, ale zawsze profesjonalni i godni zaufania. ING ma kompetencje, żeby być takim asystentem, który aktywnie podpowiada, przypomina, proponuje spersonalizowane rozwiązania, dokładnie wtedy, kiedy klienci tego potrzebują. Po to, żeby mogli skupić się na realizacji swoich planów.
– Wiemy, że Polacy są otwarci na rozwiązania technologiczne. 93% z nich uważa, że technologia ułatwia im życie, a 84% ma apetyt na korzystanie z nowoczesnych rozwiązań. To, co cenimy najbardziej, to poczucie kontroli, które daje nam technologia (71%). Dlatego aplikacja Moje ING to już nie tylko proste funkcje, zdalny dostęp do banku, czy strefy płatności. To rozwiązania, które pozwalają nam mieć pełną kontrolę nad naszymi finansami: terminami płatności, całością go budżetu czy nawet tym, kiedy upływa ważność naszego dowodu. Kolejną korzyścią z nowoczesnych rozwiązań, którą cenią współcześni konsumenci, jest możliwość poszerzania wiedzy i możliwości działania (67%). To taki wzmacniacz naszych możliwości, dzięki któremu zyskujemy czas (64%) na robienie w życiu tego, co jest dla nas ważne – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
ING. Twój asystent
Każdy klient ING może sięgnąć po spersonalizowane rozwiązania w aplikacji Moje ING oraz korzystać z wielokanałowego dostępu do banku.
ING. Twój asystent – robi rzeczy ważne, żebyś Ty mógł robić te najważniejsze:
- Kupi waluty po określonym przez klienta kursie – wystarczy określić kwotę i kurs.
- Pamięta za klienta o ważności dowodu osobistego – po złożeniu wniosku o nowy dowód przez Profil Zaufany, można w aplikacji sprawdzić czy jest już gotowy do odbioru.
- Przypomni o zbliżających się płatnościach wysyłając pushe z informacją – przewiduje płatności i przypomina o nich kiedy zbliża się termin. Można zobaczyć w aplikacji wszystkie zaplanowane i przewidziane płatności na dany miesiąc.
- Uczy się zachowań klienta i dba o jego bezpieczeństwo – wystarczy włączyć weryfikację behawioralną.
- Pomaga wtedy kiedy jest potrzeba – wystarczy wywołać bank na czacie.
- Pomaga mieć kontrolę nad subskrypcjami i płatnościami – przypomina o nadchodzących subskrypcjach.
- Agreguje informacje z różnych banków – agregacja kont.