Portal Moje innogy powstał jako internetowe centrum obsługi Klientów, które pozwala użytkownikom zaoszczędzić czas i łatwo kontrolować swoje konto za pomocą jednej platformy na urządzenia mobilne oraz komputery osobiste. Rozwijając dostępne narzędzia i kanały płatności, innogy Polska od końca października umożliwia swoim Klientom opłacenie rachunków przy wykorzystaniu Google Pay.
Jest to nowa, wygodna i przede wszystkim bezpieczna forma płatności, która wymaga od użytkownika podpięcia karty płatniczej lub kredytowej do konta Google.
– Nasi Klienci coraz chętniej korzystają z e-płatności dostępnych w serwisie Moje innogy. Miesięczna liczba transakcji online sięga już 30 tys. Mając to na uwadze stale poszerzamy ofertę dostępnych kanałów płatności w naszym serwisie. Jego użytkownicy mogą skorzystać z e-płatności automatycznych z karty płatniczej lub jednorazowych, realizowanych za pomocą Blika, z konta bankowego lub karty płatniczej. Rozwój usług cyfrowych oraz ukierunkowanie na potrzeby i oczekiwania naszych klientów sprawiły, że teraz wprowadzamy kolejną, bezpieczną formę płatności – G-Pay – mówi Magdalena Borek-Dwojak, Dyrektor Digital & Customer Experience, innogy Polska.
Oprócz płatności, platforma Moje innogy pozwala użytkownikom monitotrować stan konta, aktywować powiadomienia mailowe o zbliżających się terminach płatności, a także zbierać w jednym miejscu wszystkie faktury w formie elektronicznej. Użytkownicy mają dostęp do tych informacji z każdego miejsca i o każdej porze.
Aby zapłacić swoje rachunki za energię elektryczną przez G-Pay, Klienci innogy po prostu wybierają ten kanał płatności w bramce płatniczej. Dodatkowo, środki finansowe muszą znajdować się w jednym z kilkunastu banków, mających taką usługę w swojej ofercie. Wdrożenie kolejnej formy e‑płatności ‑ VisaCheckout – ma nastąpić do końca 2018 r. Natomiast rozwiązanie dla użytkowników urządzeń Apple zostanie wprowadzone w pierwszym kwartale 2019 r.