Zaledwie cztery miesiące po uruchomieniu telewizji WP, Grupa Wirtualna Polska otrzymała najwyższe odznaczenie w kategorii „Innowacyjne media działania komercyjne – inne” za nowatorskie połączenia online’u z telewizją. W kategorii tej, nagradzane są nowatorskie sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu, o właściwym czasie. Innovation 2017 to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”.
W tym roku, Jury pod przewodnictwem Witolda Ziobrowskiego, Wiceprezsa Grupy Neuca, wręczyło nagrody dla zwycięzców konkursu Innovation 2017 w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie oraz Innowacyjne media.
Kandydatury do nagród typowały osoby i firmy, które w poprzednich edycjach konkursu pełniły funkcje Przewodniczących konkursu oraz laureaci nagród specjalnych. Ostateczną decyzję podjęli tegoroczni jurorzy konkursu.
Innovation 2017 to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”, stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą Innovation 2017 jest umożliwienie zaprezentowania innowacyjnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.