Na wystawie Sony pokazało nowe produkty oraz prototypy, które zgodnie z filozofią firmy „budzą i zaspokajają ciekawość ludzi z całego świata oraz wywołują emocje”. Ekspozycja będzie koncentrować się wokół trzech motywów: opracowanej przez Sony technologii obrazu 4K Ultra HD, dźwięku o wysokiej rozdzielczości („Hi-Res”) i koncepcji SmartWear.
Sony prezentuje szeroki wachlarz produktów przeznaczonych do wyświetlania i rejestracji obrazu 4K. Firma wprowadzi na rynek cztery serie telewizorów LCD ULTRA HD BRAVIA 4K, obejmujące łącznie 12 modeli. Za przetwarzanie obrazu 4K we wszystkich nowych telewizorach będzie teraz odpowiadał opracowany przez Sony procesor X1, który zagwarantuje jeszcze lepszą jakość. Nowa linia BRAVIA obejmuje modele o najmniejszej na świecie grubości [i] (około 4,9 mm w najcieńszym miejscu) oraz pierwszą na świecie serię z głośnikami przystosowanymi do reprodukcji dźwięku o wysokiej rozdzielczości[ii].
Wiele nowych modeli 4K i Full HD jest dodatkowo wyposażonych w najnowszy system operacyjny Android TV firmy Google, który zapewnia ściślejszą i pełniejszą współpracę telewizora z urządzeniami mobilnymi. System obsługi Sony One-Flick Entertainment pozwala intuicyjnie wybierać żądane funkcje i treści przy użyciu pilota z panelem dotykowym. Dzięki połączeniu tych dwóch rozwiązań użytkowanie telewizora dostarcza nowych wrażeń — nie tylko przy oglądaniu telewizji, lecz także korzystaniu z serwisów internetowych czy aplikacji.
Rozwój technologii 4K znalazł również odbicie w produktach służących do rejestracji obrazu cyfrowego — między innymi w nowym modelu kamery Action Cam, łączącym małe wymiary z możliwością rejestracji wyjątkowo realistycznych filmów 4K. Targi będą również okazją do poznania najnowszej kamery Handycam® 4K: o 30% mniejszej i o 20% lżejszej niż obecny model [iii], a przy tym wyposażonej w firmową technologię stabilizacji obrazu Sony Balanced Optical SteadyShot™.
W kategorii produktów audio Sony prezentuje szeroki wachlarz urządzeń zgodnych z technologią dźwięku o wysokiej rozdzielczości, które zapewniają lepsze wrażenia przy słuchaniu w domu i poza nim. Firma wprowadza do oferty łącznie 10 nowych modeli [iv] z tej grupy, między innymi flagowy odtwarzacz Walkman®, słuchawki, głośniki bezprzewodowe, zestawy kina domowego i wzmacniacze wielokanałowe. Nowo opracowany przez Sony kodek LDAC™ umożliwia transmisję trzykrotnie większej ilości danych audio niż obecne technologie [v] i znacznie poprawia jakość dźwięku przesyłanego bezprzewodowo przez łącze Bluetooth®. Targi CES będą również okazją do zademonstrowania potencjału nowej funkcji SongPal Link™, która pozwala na wykorzystanie nowych produktów Sony do równoczesnej reprodukcji dźwięku przez kilka połączonych urządzeń [vi]. Uczestnicy pokazu znajdą się w nowej przestrzeni muzycznej, w której zniknie fizyczne ograniczenie wielkością pomieszczenia.
Sony rozwija ponadto linię urządzeń SmartWear, stanowiących źródło nowych doświadczeń i zalążek nowych stylów życia. Podczas zeszłorocznych targów CES firma pokazała linię koncepcyjnych produktów SmartWear, które rejestrują działania użytkownika w życiu codziennym. Zgromadzone w ten sposób informacje można zapisać w aplikacji Lifelog, a następnie wykorzystać do identyfikacji własnych schematów postępowania i ich odpowiedniej zmiany. Dzięki temu urządzenia SmartWear stają się narzędziami, które poprawiają jakość życia. W roku 2015 Sony zacieśni współpracę z firmami z takich branż, jak moda i styl życia, co pozwoli nadać produktom SmartWear różne formy i kształty — nie tylko opasek na nadgarstek, lecz na przykład słuchawek czy nakładek na okulary. Kolejnym walorem będzie bogatsza oferta usług i aplikacji Sony oraz innych producentów. Zwiększą one zakres potencjalnych zastosowań: od codziennej komunikacji do szczegółowego śledzenia i rejestracji aktywności podczas biegania, na siłowni itp.