ING Bank Ślaski odebrał nagrodę główną w kategorii „Innowacja w rekrutacji – candidate interaction” w konkursie Siła Przyciągania. Bank doceniono za wykorzystanie innowacyjnego i niestandardowego narzędzia rekrutacji – Escape Room. Konkurs „Siła przyciągania” ma na celu wyróżnienie najciekawszych i najskuteczniejszych przedsięwzięć, które pozwalają na przyciągnięcie i zatrzymanie w firmie najbardziej utalentowanych pracowników.
– Escape Roomy dają możliwość obserwowania kandydata w działaniu, a jemu samemu – wspaniałą zabawę. Możemy zaobserwować zachowania kandydata związane z Pomarańczowym Kodem obowiązującym w ING. Menedżer ma możliwość podjęcia decyzji o zaproszeniu stażysty do zespołu bazując na tym, jak poradził sobie z zadaniami, współpracą w grupie, presją czasu etc. Escape Room okazał się na tyle efektywny, że jest stałym elementem procesu rekrutacji w ramach Stażu z Lwem – powiedziała Anna Kęsik, Dyrektor Centrum ds. Doświadczeń Kandydatów i Pracowników w ING Banku Śląskim.
Doceniane są m.in. innowacyjne kampanie rekrutacyjne wykorzystujące niestandardowe narzędzia.W zeszłorocznej edycji ING Bank Śląski został wyróżniony w kategorii „Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników” za „Kudos” – platformę, dzięki której pracownicy mogą wyrażać podziękowania i uznanie swoim współpracownikom.