Inotel zainwestuje w tym roku 1 mln zł, żeby pozyskać blisko 6 tys. klientów telewizji przesyłanej przez internet – informuje Gazeta Prawna.
Spółka funkcjonuje od 2004 roku oferując usługi telefonii internetowej VoIP oraz usługi
szerokopasmowego internetu. Oferuje klientom również telewizję IP z dostępem do 86 programów (również HD) i
usługę wideo na żądanie.
W tym tygodniu rusza pierwsza kampania telemarketingowa firmy, dzięki której spółka chce zwiększyć liczbę klientów, a do końca roku chce pozyskać około 6 tys.
– W marketing i reklamę zainwestujemy w tym roku około 1 mln zł – mówi Jakub Dwernicki, prezes Inotela. – Telewizja IP oferuje możliwości, jakich nie ma gdzie indziej, choćby interaktywność. Jest to usługa premium, dla klientów wymagających i gotowych zapłacić więcej. Naszym celem są klienci miast, gdzie infrastruktura jest dużo lepsza. To tylko kwestia czasu, kiedy operatorzy kablowi też zaczną oferować telewizję IP – dodaje Dwernicki.