piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    InPost z nową aplikacją mobilną

    Zobacz również

    InPost udostępnił nową aplikację mobilną. W jej ramach użytkownicy mogą skorzystać bezpłatnie z usług, które obejmują m.in. statusy i śledzenie drogi przesyłek, dodatkowe powiadomienia, możliwość odbioru czy zapłaty za pobraniem. Ponadto InPost w ramach współpracy z ZEBRA Technologies wyposażył 3800 pracowników terenowych w komputery mobilne z ekranem dotykowym Zebra TC56. Modele, działające pod kontrolą systemu Android, umożliwiają szybsze i bardziej precyzyjne wykonywanie zadań

    - Reklama -

    związanych z obsługą paczek.

    – Najnowsza aplikacja mobilna jest nie tylko prosta i intuicyjna – ale posiada wiele udogodnień dla naszych użytkowników. Teraz jeszcze szybciej można odebrać, skorzystać z opcji śledzenia drogi przesyłki. Łatwo można generować kody QR, które umożliwiają odbiór paczki w kilka sekund czy płacić za pobraniem. Te udogodnienia to kolejny etap zaawansowanej informatyzacji InPostu – nasi kurierzy zostali wyposażeni w nowoczesne tablety, a Paczkomaty zaczynają oferować coraz więcej usług dodatkowych – w tym także finansowych – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.

    Aplikacja zapewnia:

    • śledzenie przesyłek – powiadomienia w postaci notyfikacji (statusy paczek)
    • możliwość otrzymywania powiadomień w momencie zbliżenia się do Paczkomatu, w którym czeka paczka (200m, 500m, 1000m – geofencing)
    • możliwość wyszukania Paczkomatu lub POP’u InPost w okolicy (mapa)
    • możliwość obserwowania paczki własnej lub „obcej” (np. kogoś z rodziny)
    • funkcję nawigacji do wybranego Paczkomatu i Punktu Obsługi Klienta
    • możliwość „dzielenia się paczkami” czyli łatwo przesłać dane do odbioru paczki przez członka rodziny lub znajomego
    • informacje o odebranych przesyłkach w archiwum
    • kod odbioru oraz kod QR w aplikacji do szybkiego odbioru paczki
    • brak potrzeby rejestrowania każdego numeru paczki w aplikacji
    • możliwość nadania własnej nazwy dla paczki
    • możliwość zapłaty za paczki pobraniowe

    Ponadto InPost w ramach współpracy z ZEBRA Technologies wyposażył 3800 pracowników terenowych w komputery mobilne z ekranem dotykowym Zebra TC56. Modele, działające pod kontrolą systemu Android, umożliwiają szybsze i bardziej precyzyjne wykonywanie zadań związanych z obsługą paczek. Dzięki temu wydajność dostaw InPost wzrosła nawet o 10%.

    InPost wprowadza także elektryczne samochody dostawcze. Pierwsze dostawy do Paczkomatów InPost w oparciu o ekologiczną flotę rozpoczęły się już w Krakowie. Do 2020 roku 30% floty InPost będą stanowić samochody elektryczne. InPost – na mocy porozumienia o współpracy – rozpoczął instalację Paczkomatów InPost przy sklepach Dino w całej Polsce.

    ŹródłoInPost
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...